AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Når jeg var gift med eksen kranglet vi el dvs han gjorde seg vrang, det ble krangling, jeg brukte mye energi på å finne riktig ord for å forklare, og selv om det var sent på kvelden,jeg var stuptrøtt og sovnet innimellom, så våknet han meg hele tiden. Når jeg da hadde gitt meg,fordi han skulle ikke ha noe feil. Han skulle vinne hver bidige diskusjon uansett. Han kranglet helt til jeg ga meg. Hver bidige gang selvom det var langt på natt og jeg var stuptrøtt, forlangte han sex selvom jeg nektet. Jeg følte meg som en dukke som ble lekt med. Han mente at ting ikke var helt i orden før vi hadde hatt sex. ?Anonymous poster hash: 97a95...a1f 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 Kanskje. Det er i alle fall feil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2019 Skrevet 30. januar 2019 dersom du fortsatt er sammen med han, MÅ DU SKILLE DEG/SLÅ OPP. en sånn mann stjeler all livsglede. slike forhold er absolutt skadelige. Anonymkode: 878e1...e41 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.