Gå til innhold

Er dette et seksuelt overgrep?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg var gift med eksen kranglet vi el dvs han gjorde seg vrang, det ble krangling, jeg brukte mye energi på å finne riktig ord for å forklare, og selv om det var sent på kvelden,jeg var stuptrøtt og sovnet innimellom, så våknet han meg hele tiden. Når jeg da hadde gitt meg,fordi han skulle ikke ha noe feil. Han skulle vinne hver bidige diskusjon uansett. Han kranglet helt til jeg ga meg. Hver bidige gang selvom det var langt på natt og jeg var stuptrøtt, forlangte han sex selvom jeg nektet. Jeg følte meg som en dukke som ble lekt med. Han mente at ting ikke var helt i orden før vi hadde hatt sex. ?

Anonymous poster hash: 97a95...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 år senere...

dersom du fortsatt er sammen med han, MÅ DU SKILLE DEG/SLÅ OPP. en sånn mann stjeler all livsglede. slike forhold er absolutt skadelige. 

Anonymkode: 878e1...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...