Gå til innhold

psykologisk grunn til at menn kikker??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det er så rart at menn titter på vakre kvinner. Kvinner kan være veldig vakre. Det er lett å se. Og veldig mange kvinner gjør det de kan for å virke tiltrekkende på det motsatte kjønn. I det siste forholdet mitt holdt kjæresten min på å snuble i en trapp fordi han så en utrolig fin rumpe foran seg. Jeg begynte å le for det var så komisk. Han sa forresten at siden han hadde vært alene så lenge hadde han sluttet å titte på kvinner. Da han ble sammen med meg begynte han å titte igjen.

Endel kvinner føler seg ille til mote når mannen deres kaster et blikk på en annen kvinne. Hun kan fort komme til å tro at hun ikke er vakker nok, tiltrekkende nok eller bra nok for partneren. Får han anledning til å virkelig stirre kan han fort fantasere om å ha sex med henne også.

En løsning på det problemet er å snakke om det men for Guds skyld stole på mannen når han sier at det bare er et blikk. Bare en fantasi.

Jeg vet ikke om damer er så mye bedre. Noen menn er utrolig flotte å se på og er man på et utested ser man raskt hvordan kvinner begynner å gjøre seg til.

Det er en spesiell type menn jeg faller for og da kaster jeg stjålne blikk på ham. Det er ikke pent å stirre. De er forøvrig alltid muskuløse og har dyp stemme. Men hadde jeg vært sammen med en ektemann eller kjæreste hadde jeg ikke sittet der og nistirret. Da måtte han eventuelt titte han også (noe han helt sikkert gjør) og så kunne man snakke om disse vakre tiltrekkende menneskene som svinser rundt en.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er! Me want too.

Jeg er veldig heldig og svært takknemlig for at jeg har det så godt. :) Selv om Psychopompen prøver så godt han kan å antyde at alle menn er utro - jeg skal love at min kjære i alle fall ikke har noen grunn til å løpe på bygda etter andre damer, han får det han vil og vel så det her hjemme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig heldig og svært takknemlig for at jeg har det så godt. :) Selv om Psychopompen prøver så godt han kan å antyde at alle menn er utro - jeg skal love at min kjære i alle fall ikke har noen grunn til å løpe på bygda etter andre damer, han får det han vil og vel så det her hjemme. ;)

Nyt kjærlighetslivet ditt for alt det er verdt. Jeg lengter etter noen å bli glad i. Nå har jeg vært alene i 7 år så håpet svinner.

Utroskap er noe man må bli enige om at ikke er aktuelt. Troskapsløfte med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å stole på min kjære og han stoler på meg. Vi har begge gode muligheter til å ha oss noen på si om det hadde vært noe vi hadde interesse av. Det finnes faktisk trofaste mennesker også. :)

Hei!

 

Jeg stoler på min kjære også, ingen grunn til at jeg ikke skulle det,

jeg kunne ikke tenke meg ødelegge så mye felles glede og minner m.m.

Min mann er jo iblant, med alle sine følelser, en utfordring, men han er mer enn det en sikker og stabil og ansvarsfull ektefelle og mann og far.,

og av den grunn, fins det ingen andre for meg, her som jeg er i livet,

Min  mann har ofte vist at når det gjelder, tenker han på andre, og jeg tror det er fra det jeg elsker og holder mest av han,

selv om han ikke vet om noe av dette, han sørger tror jeg, og jeg er en klovn på å vise hvordan vise at bryr meg og elsker.

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Synes du skal være glad til jeg. Menn som ikke ser på vakre kvinner, ser jeg for meg som kjedelige menn, eventuelt homofile som Gargamel sier.

Selv ser jeg på alt som er vakkert. Enten det er pent interiør, et klesplagg, et hus, vakker natur eller en kjekk mann.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal være glad til jeg. Menn som ikke ser på vakre kvinner, ser jeg for meg som kjedelige menn, eventuelt homofile som Gargamel sier.

Selv ser jeg på alt som er vakkert. Enten det er pent interiør, et klesplagg, et hus, vakker natur eller en kjekk mann.

Homser er vel de som ser mest på vakre kvinner... samt vakkert interiør, sminke og cupcakes.

Men du har tømmerhogger-homsen og, da. Der går det mer hardt for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den teorien tror jeg ikke har rot i virkeligheten...! Noe sånt. Uansett er det vel menn som får lov til å gå toppløs og flekse med muskler. Hvis damene hadde ristet på puppa, da hadde de vel fått bot.

jeg fikk ikke bot 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var Politiet patroniserende?

Anonymkode: 22135...45d

den kvinelige betjenten kunne knapt holde latteren tilbake, den mannlige var på nippet til å true med fengsel for at jeg ikke ga dem respekt

Endret av mxxmas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kvinelige betjenten kunne knapt holde latteren tilbake, den mannlige var på nippet til å true med fengsel

Så det er litt sånn omvendte kjønnsrollen blitt, i norsk politi?

Anonymkode: 22135...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Om friske og normale menn hadde mistet det genet som får dem til å se på damer, ville vi få en rask reduksjon av ansatte på fødeavdelinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med at kvinner ikke er "visuelle", og ikke tenner på pene og sexy menn, tror jeg er en myte på lik linje med at pikkstørrelse ikke betyr noe. De bare kikker i smug laughs9.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...