Gå til innhold

Calima


persille8

Anbefalte innlegg

Hei.

Har lest Dr.Kjell Våge sitt innlegg om Gran Canaria.Hvor godt det er .Enig men jeg forstår ikke at det er så bra for KOLS? Har reist dit i 15 år.De siste 10 med KOLS.Moderat.Kan den sanden være bra?  Siste årene har det blitt stress.I år blir jeg visst hjemme.Hadde jeg bare visst.Er der sikkert å gå ut med maske.?Kjøpte noen sist år.Da var det ikke Calima før jeg reiste hjem !! Ikke munnbind.Kjøpte masker på apoteket.Har atrose og så det er jo så godt å være der men nå er det blitt stress.Da jeg ikke vet hva jeg skal gjøre når det slår til.Risikere å sitte inne en uke er det store.

Mvh.Monica Svåsand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er calima bra for noen egentlig?  Jeg har opplevd det både på fastlandet i Spania og i Hellas selv om det ikke har vært så ille som på GC og sanden kommer jo inn selv om  man stenger vinduer og dører.  Og svigerinnen min er syk i flere uker etter de har hatt calima på Gran Canaria.

Prøv å dra et annet sted da vel.  Både Tyrkia og Spania har nydelig vær selv om det er kaldt om kveldene på vinteren og calima skjer nesten aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...