Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Leponex i store doser, og har det siste året opplevd at finmotorikken min blir stadig dårligere. Jeg skjelver på hendene, er ustø og har problemer med ting som å skrive navnet mitt. Jeg opplever også at jeg har muskelrykninger og uro i kroppen.Jeg er redd for at dette skyldes bruk av Leponex. Det er ikke lenge siden det ble tatt MR av hode og alt var normalt. Hva tror du?

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det som du beskriver står oppført som bivirkninger ved bruk av leponex. 

Anonymkode: 28fa6...228

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har du målt serumkonsentrasjon?

Skrevet (endret)

Nei, det er ikke blitt gjort. De tar blodprøver hver uke med hensyn til leukocytter og nøytrofile.

Endret av Mahobi
Feil innlegg
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Mahobi skrev:

Nei, det er ikke blitt gjort. De tar blodprøver hver uke med hensyn til leukocytter og nøytrofile.

Er du ts?

Anonymkode: 4ebfe...9b5

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
13 timer siden, Mahobi skrev:

Da synes jeg det skal gjøres. Du kan være overdosert. Alle medisiner kan være skadelige/gi uheldige bivirkninger om de doseres alt for høyt.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Da synes jeg det skal gjøres. Du kan være overdosert. Alle medisiner kan være skadelige/gi uheldige bivirkninger om de doseres alt for høyt.

4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Takk for svar 

Anonymkode: 28fa6...228

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...