ulva Skrevet 21. desember 2015 Skrevet 21. desember 2015 Jeg bruker Leponex i store doser, og har det siste året opplevd at finmotorikken min blir stadig dårligere. Jeg skjelver på hendene, er ustø og har problemer med ting som å skrive navnet mitt. Jeg opplever også at jeg har muskelrykninger og uro i kroppen.Jeg er redd for at dette skyldes bruk av Leponex. Det er ikke lenge siden det ble tatt MR av hode og alt var normalt. Hva tror du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Det som du beskriver står oppført som bivirkninger ved bruk av leponex. Anonymkode: 28fa6...228 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Har du målt serumkonsentrasjon? 0 Siter
Mahobi Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Nei, det er ikke blitt gjort. De tar blodprøver hver uke med hensyn til leukocytter og nøytrofile. Endret 2. juli 2016 av Mahobi Feil innlegg 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 15 minutter siden, Mahobi skrev: Nei, det er ikke blitt gjort. De tar blodprøver hver uke med hensyn til leukocytter og nøytrofile. Er du ts? Anonymkode: 4ebfe...9b5 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. juli 2016 Skrevet 3. juli 2016 13 timer siden, Mahobi skrev: Nei, det er ikke blitt gjort. De tar blodprøver hver uke med hensyn til leukocytter og nøytrofile. Da synes jeg det skal gjøres. Du kan være overdosert. Alle medisiner kan være skadelige/gi uheldige bivirkninger om de doseres alt for høyt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 Skrevet 3. juli 2016 4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Da synes jeg det skal gjøres. Du kan være overdosert. Alle medisiner kan være skadelige/gi uheldige bivirkninger om de doseres alt for høyt. 4 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Da synes jeg det skal gjøres. Du kan være overdosert. Alle medisiner kan være skadelige/gi uheldige bivirkninger om de doseres alt for høyt. Takk for svar Anonymkode: 28fa6...228 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.