Gå til innhold

HASTER Kan man lage riskrem av grøt + vaniljeis??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser at det er jo de samme ingrediensene i fløteis som det man skal ha i risgrøten for å få riskrem?

Hvis isen smelter så kan man jo kanskje, etter å ha blandet det sammen, putte det i fryseren litt??

Anonymkode: e0de8...836

Jeg ser at det er jo de samme ingrediensene i fløteis som det man skal ha i risgrøten for å få riskrem?

Hvis isen smelter så kan man jo kanskje, etter å ha blandet det sammen, putte det i fryseren litt??

Men du får jo ikke pisket vaniljeis til krem - og skal det blir riskrem så må du jo ha risengrynsgrøt og stivpisket krem. Vaniljeis inneholder jo ikke kun kremfløte? Du kan jo alltids prøve, men jeg håper ikke du skal servere den i et selskap?

Jeg skal bare servere den i kveld innenfor min egen lille familie, så da tror jeg jeg tar sjansen. Forresten har jeg tenkt å blande inn litt hakkede mandariner også, for å gjøre det ekstra spennende :-)

Jeg skal rapportere her etterpå!

Annonse

Vi har nemlig glemt å kjøpe kremfløte....

Hei!

Nei det tror jeg ikke,

jeg måtte lage riskrem fordi ikke alle voksne liker mulitekrem til julaften, jeg kjøpte 3 x med kremfløte for var redd for å mislykkes:-)

Men bensinstasjoner har jo og de er åpne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...