Gå til innhold

Negleforandringer

Anbefalte innlegg

Står på cellegift og har etter at jeg begynte med det merket forandringer på 3-4 av neglene på hendene. Øverst rett under den hvite randen er det komme noen nedovergående korte brune striper! Jeg viste det til de på kreftavd, men de hadde ikke hørt at slikt kunne være bivirkning, jeg har også lest at brune striper på neglene kan være føflekkreft! men disse er små, tynne... 

Har prøvd å google og se om jeg så eksempler av slike negleforandringer, men har ikke funnet...

noen som kan finne? 
og noen som vet hva disse negleforandringe er? Kan det være småblødninger under neglene siden man har lettere for å få blødninger under cellegift?

De sitter liksom i neglen, ikke i huden under... og er korte, og små, og går nedover, men bare tjah toppen 1-23 mm lengde.

Anonymkode: 106e1...73f

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409154-negleforandringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...