AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Står på cellegift og har etter at jeg begynte med det merket forandringer på 3-4 av neglene på hendene. Øverst rett under den hvite randen er det komme noen nedovergående korte brune striper! Jeg viste det til de på kreftavd, men de hadde ikke hørt at slikt kunne være bivirkning, jeg har også lest at brune striper på neglene kan være føflekkreft! men disse er små, tynne... Har prøvd å google og se om jeg så eksempler av slike negleforandringer, men har ikke funnet...noen som kan finne? og noen som vet hva disse negleforandringe er? Kan det være småblødninger under neglene siden man har lettere for å få blødninger under cellegift?De sitter liksom i neglen, ikke i huden under... og er korte, og små, og går nedover, men bare tjah toppen 1-23 mm lengde. Anonymkode: 106e1...73f 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409154-negleforandringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.