umakenverdt Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hvordan har ditt år vært, hva sitter du igjen med fra året som har gått?Hvis jeg skulle beskrive året 2015 så må jeg vel si kaotisk. Jeg har hatt en del opplevelser som jeg aldri hadde trodd jeg skulle oppleve. Jeg har vært veldig svak, og har rett og slett vært nede i et svart hull..Likevel kan jeg jo håpe dette året har vært et vendepunkt på enkelte områder, et år som viser at jeg må gjøre forandringer. Jeg har også blitt møtt med så mye forståelse og vennlighet at jeg ikke kan gjøre annet enn å være takknemlig for de menneskene som har vært rundt meg. Og så har jeg blitt kjent med så mange flotte mennesker her som har vist meg så mye vennlighet også når jeg skriver om mine verste sider, mine feil og nederlag. Jeg setter stor pris på dere alle, og kan med hånden på hjertet si at jeg bare har positive erfaringer med hver enkelt av dere Hva er så dine ønsker for det nye året? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Privat har jeg hatt et fint år, uten de store høydepunktene og uten de dype dalene, akkurat slik jeg liker det. Jobbmessig har det vært mye rart, men jeg håper det blir bedre i 2016. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 For meg preges 2015 av altfor mange dødsfall i familie, svigerfamilie og vennekrets. Noen var "naturlige" (den eldste ble nesten 100 år), men noen skjedde altfor tidlig. Ingen var så nær at jeg er i noen tung sorgprosess, men det er en vond merkelapp som vil henge fast på dette året. Privat har jeg ingenting å klage over. Jeg har hatt noen fine reiser, det eldste barnet ble ferdig med utdannelsen, det yngste begynte på vgs - det eneste jeg ikke liker ved dette, er hva det forteller om min egen alder Av 2016 ønsker jeg at jobbsituasjonen faller til ro etter omorganisering / store endringer for både meg og mannen, at ungene fortsetter å klare seg bra, og at jeg får gå i færre begravelser enn i 2015. Og selvfølgelig at jeg kan / må fortsette å ta forbehold her på DOL om at jeg nesten ikke har noen personlige erfaringer med sykdommer, medisiner eller NAV-systemet 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
umakenverdt Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Privat har jeg hatt et fint år, uten de store høydepunktene og uten de dype dalene, akkurat slik jeg liker det. Jobbmessig har det vært mye rart, men jeg håper det blir bedre i 2016.Da håper jeg at du privat får et like fint år i 2016, og at det blir bedring på jobben i 2016 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Starten av året var sønnen syk , men under bedring og det har fortsatt. I høst ble en forelder veldig syk av sin hjertesvikt. Han er nå operert og det går bare rette veien for han også og virker å være i ok form. Jentene mine går det alltid bra med (bank i bordet) og jeg personlig har det bare fint.Da har jeg ingenting å bekymre meg for akkurat nå og totalen har vært fin. Har mange hyggelige minner fra 2015 å se tilbake på Det er ikke så mye som skal til for at jeg har det bra. God helse for meg og mine nærmeste er det viktigste. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
umakenverdt Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 For meg preges 2015 av altfor mange dødsfall i familie, svigerfamilie og vennekrets. Noen var "naturlige" (den eldste ble nesten 100 år), men noen skjedde altfor tidlig. Ingen var så nær at jeg er i noen tung sorgprosess, men det er en vond merkelapp som vil henge fast på dette året. Privat har jeg ingenting å klage over. Jeg har hatt noen fine reiser, det eldste barnet ble ferdig med utdannelsen, det yngste begynte på vgs - det eneste jeg ikke liker ved dette, er hva det forteller om min egen alder Av 2016 ønsker jeg at jobbsituasjonen faller til ro etter omorganisering / store endringer for både meg og mannen, at ungene fortsetter å klare seg bra, og at jeg får gå i færre begravelser enn i 2015. Og selvfølgelig at jeg kan / må fortsette å ta forbehold her på DOL om at jeg nesten ikke har noen personlige erfaringer med sykdommer, medisiner eller NAV-systemet Så trist Det er en vond merkelapp på 2015. Du virker nå som en klok og staut person og jeg kan vel håpe på å tilegne meg litt av de egenskapene etterhvert som jeg blir eldre Jeg håper du vil oppleve litt mer ro i jobbsituasjonen, og at du kan fortsette å ta dine forbehold her. Tusen takk for alle gode råd og kommentarer gjennom året! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
umakenverdt Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Starten av året var sønnen syk , men under bedring og det har fortsatt. I høst ble en forelder veldig syk av sin hjertesvikt. Han er nå operert og det går bare rette veien for han også og virker å være i ok form. Jentene mine går det alltid bra med (bank i bordet) og jeg personlig har det bare fint.Da har jeg ingenting å bekymre meg for akkurat nå og totalen har vært fin. Har mange hyggelige minner fra 2015 å se tilbake på Det er ikke så mye som skal til for at jeg har det bra. God helse for meg og mine nærmeste er det viktigste.Jeg er så glad for at ting går bedre for dine nærmeste. Jeg har tenkt en del på hva mine foreldre har måttet gå igjennom på det verste i år, og synes på en måte at det har vært litt godt å lese dine erfaringer som mor på dette området. Jeg er takknemlig for de refleksjoner dette har satt i gang hos meg, så er veldig glad for at du har delt dine erfaringer her Men kjekt med mange gode og hyggelige minner også God helse, trygghet og stabilitet er vel noe av det viktigste for at jeg skal ha det bra, så håper på litt av det i 2016. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Det første som slo meg da jeg så overskriften var kaotisk Det har skjedd mye i år. Vært mye håp som har blitt til frustrasjon som har blitt til nye håp og ny frustrasjon o.s.v. Og venting, masse masse venting. Høydepunktet i år må vel ha vært at jeg fikk en hund til. Han er snart et år allerede, men han kommer alltid til å være valpen Å se utviklingen hans har vært gøy. Han er en liten skøyer, men veldig myk alikevel. Tøff, men feig. Rampete og kosete. Så har det vært mye kaos i trening, masse feillæring. Jeg har blitt tråkket ned og nesten mistet troen på egen kunnskap om hund. Det har vært mye frustrasjon og følelse av å ikke passe inn noe sted, følelse av å bli sett på som en drittunge, følelse av å bli fryst ut. Men innen året er omme ser det ut til at jeg har klart å finne en plass. Funnet folk som liker meg til tross for mine feil og mangler. Jeg merker jeg har fått ny motivasjon hva gjelder hundetrening (hunder er jo det jeg lever for, som du sikkert har forstått). Jeg har forstått meg selv bedre, fått svar på endel ting om meg selv. Så nå føler jeg at jeg ikke trenger jobbe så hardt med å prøve å være normal. Det tok jammen lang tid, men nå har jeg fått en diagnose jeg kan forstå, som jeg kan kjenne meg igjen i, som forklarer ting. Så er det bare å håpe at dps aksepterer det og velger å hjelpe meg med det som faktisk er mine problemer og ikke står fast ved at feilbehandling er den rette behandlingen for meg.Den siste tiden har trening vært det det en gang var, en mulighet for meg til å ta en pause fra verden. Nå som jeg trener med folk som bedre kan forstå at jeg er litt treg i toppen, at jeg lett blir stressa og frustrert, så har jeg fått gode tips om hvordan jeg bør forholde meg til hundene under trening.Målet for neste år må vel være å ha enda fler utenetter og å få tittelen LP1 på eldstemann Jeg håper jeg kan få fler forklaringer på verden og meg selv. Så håper jeg at magen snart stabiliserer seg. Blir vant med å ikke få den ene medisinen og blir vant til å få den andre medisinen. Den fysiske formen har vært rimelig skrall i det siste. Jeg hater å være i dårlig form. Så håper jeg at det blir en løsning på medisinene som gjør at jeg kan klare å konsentrere meg."Og så har jeg blitt kjent med så mange flotte mennesker her som har vist meg så mye vennlighet også når jeg skriver om mine verste sider, mine feil og nederlag." Du altså, dine verste sider liksom, du er jo så gjennomført god 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
umakenverdt Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 Det første som slo meg da jeg så overskriften var kaotisk Det har skjedd mye i år. Vært mye håp som har blitt til frustrasjon som har blitt til nye håp og ny frustrasjon o.s.v. Og venting, masse masse venting. Høydepunktet i år må vel ha vært at jeg fikk en hund til. Han er snart et år allerede, men han kommer alltid til å være valpen Å se utviklingen hans har vært gøy. Han er en liten skøyer, men veldig myk alikevel. Tøff, men feig. Rampete og kosete. Så har det vært mye kaos i trening, masse feillæring. Jeg har blitt tråkket ned og nesten mistet troen på egen kunnskap om hund. Det har vært mye frustrasjon og følelse av å ikke passe inn noe sted, følelse av å bli sett på som en drittunge, følelse av å bli fryst ut. Men innen året er omme ser det ut til at jeg har klart å finne en plass. Funnet folk som liker meg til tross for mine feil og mangler. Jeg merker jeg har fått ny motivasjon hva gjelder hundetrening (hunder er jo det jeg lever for, som du sikkert har forstått). Jeg har forstått meg selv bedre, fått svar på endel ting om meg selv. Så nå føler jeg at jeg ikke trenger jobbe så hardt med å prøve å være normal. Det tok jammen lang tid, men nå har jeg fått en diagnose jeg kan forstå, som jeg kan kjenne meg igjen i, som forklarer ting. Så er det bare å håpe at dps aksepterer det og velger å hjelpe meg med det som faktisk er mine problemer og ikke står fast ved at feilbehandling er den rette behandlingen for meg.Den siste tiden har trening vært det det en gang var, en mulighet for meg til å ta en pause fra verden. Nå som jeg trener med folk som bedre kan forstå at jeg er litt treg i toppen, at jeg lett blir stressa og frustrert, så har jeg fått gode tips om hvordan jeg bør forholde meg til hundene under trening.Målet for neste år må vel være å ha enda fler utenetter og å få tittelen LP1 på eldstemann Jeg håper jeg kan få fler forklaringer på verden og meg selv. Så håper jeg at magen snart stabiliserer seg. Blir vant med å ikke få den ene medisinen og blir vant til å få den andre medisinen. Den fysiske formen har vært rimelig skrall i det siste. Jeg hater å være i dårlig form. Så håper jeg at det blir en løsning på medisinene som gjør at jeg kan klare å konsentrere meg."Og så har jeg blitt kjent med så mange flotte mennesker her som har vist meg så mye vennlighet også når jeg skriver om mine verste sider, mine feil og nederlag." Du altså, dine verste sider liksom, du er jo så gjennomført god Ja, da kan vi begge beskrive året som har gått som kaotisk, om enn på ulike måter.. Skjønner at du synes ventingen har vært fryktelig slitsom, og at du blir frustrert over situasjonen.Føler jeg kjenner lillegutten din litt nå, synes det er så hyggelig å få oppdateringer om treningene deres Jeg er så glad for at du har funnet en måte der treningen igjen har blitt en mulighet til å ta en pause fra verden. Det virker som hyggelige mennesker du trener med nå Jeg håper også kroppen din venner seg til endringene i medisineringen, og at medisinene vil hjelpe på noen av vanskelighetene dine. Det er ikke noe særlig å være i dårlig form.Hehe, det var snilt sagt Kanskje jeg heller skal skrive mine mørke sider. Følelser og tanker jeg er veldig skamfull over og som jeg synes gjør meg til et svakt menneske. Og så møter jeg så mye forståelse og vennlighet når jeg forteller om det her, det synes jeg er overveldende! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 På jobben min har det Vært en del misnøye med ledelsen det siste året. Dette er nå tatt tak i, og jeg håper 2016 blir roligere. Ellers trives jeg godt med kollegaer og arbeidsoppgaver, men merker at jeg ikke er så entusiastisk og engasjert som jeg var for ti-femten år siden. Er likevel glad jeg har en trygg jobb. Veldig mange rundt meg som har mistet jobben i år. Privat synes jeg det er spennende med ungdommer i huset, og vi har mange fine samtaler. Føler at jeg har kommet enda nærmere dem det siste året. Jeg setter veldig stor pris på gode venninner, lange samtaler og spontane vin kvelder. Har fått med meg en del flotte kulturelle opplevelser i dette året og håperjeg vil få det også neste år. Familierrlasjoner ellers går litt opp og ned. Bedre forhold til min søster, svingende til mannen, mer nøytralt til svigermor og omtrent like godt til mine foreldre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ja, da kan vi begge beskrive året som har gått som kaotisk, om enn på ulike måter.. Skjønner at du synes ventingen har vært fryktelig slitsom, og at du blir frustrert over situasjonen.Føler jeg kjenner lillegutten din litt nå, synes det er så hyggelig å få oppdateringer om treningene deres Jeg er så glad for at du har funnet en måte der treningen igjen har blitt en mulighet til å ta en pause fra verden. Det virker som hyggelige mennesker du trener med nå Jeg håper også kroppen din venner seg til endringene i medisineringen, og at medisinene vil hjelpe på noen av vanskelighetene dine. Det er ikke noe særlig å være i dårlig form.Hehe, det var snilt sagt Kanskje jeg heller skal skrive mine mørke sider. Følelser og tanker jeg er veldig skamfull over og som jeg synes gjør meg til et svakt menneske. Og så møter jeg så mye forståelse og vennlighet når jeg forteller om det her, det synes jeg er overveldende!De følelsene du er skamfull over er er jo ikke ille i det hele tatt, det er bare du som krever for mye av deg selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
umakenverdt Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 På jobben min har det Vært en del misnøye med ledelsen det siste året. Dette er nå tatt tak i, og jeg håper 2016 blir roligere. Ellers trives jeg godt med kollegaer og arbeidsoppgaver, men merker at jeg ikke er så entusiastisk og engasjert som jeg var for ti-femten år siden. Er likevel glad jeg har en trygg jobb. Veldig mange rundt meg som har mistet jobben i år.Privat synes jeg det er spennende med ungdommer i huset, og vi har mange fine samtaler. Føler at jeg har kommet enda nærmere dem det siste året. Jeg setter veldig stor pris på gode venninner, lange samtaler og spontane vin kvelder. Har fått med meg en del flotte kulturelle opplevelser i dette året og håperjeg vil få det også neste år.Familierrlasjoner ellers går litt opp og ned. Bedre forhold til min søster, svingende til mannen, mer nøytralt til svigermor og omtrent like godt til mine foreldre Jeg synes som du virker så god og stabil. Jeg tror du er en fin person å ha rundt seg, også for ungdommene dine Jeg er glad for at det er tatt tak i ledelsesproblemene på jobben, og at du har hatt en del flotte kulturelle opplevelser. Jeg håper på at ditt forbedrede forhold til din søster blir enda bedre i 2016, og at forholdet til mannen utvikler seg slik du ønsker.De beste ønsker for det nye året! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
umakenverdt Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 De følelsene du er skamfull over er er jo ikke ille i det hele tatt, det er bare du som krever for mye av deg selv Akkurat på det området er det vanskelig å være enig med deg, men jeg jobber med å bli et bedre menneske da Måtte 2016 bringe deg flere og klarere svar, og ikke bli så kaotisk som 2015 har vært! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momo Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 For meg har året 2015 vært et år med selvinnsikt, innrømmelser og nederlag, omtrent i den rekkefølgen. Dette har vært året der jeg til slutt måtte innse og innrømme at jeg ikke kan fungere like godt og få til like mye som de rundt meg. Det har vært tungt og jeg har egentlig taklet det ganske dårlig. Jeg har også innsett at jeg må gjøre forandringer, men jeg har ikke funnet motivasjonen til det og forsøkene mine på å få til forandring har derfor vært mislykket, noe som har ført til nye nederlag. Til tross for det har dette også vært året der jeg til slutt handlet og ikke bare lot tilfeldighetene råde, og selv da jeg hadde lyst til å gi opp og gå tilbake til gamle uvaner så holdt jeg fast ved det lille håpet jeg hadde om forandring. Jeg har stort sett også blitt møtt med forståelse og vennlighet, noe jeg er veldig takknemlig for, men jeg føler at jeg ikke har klart å vise dette tydelig nok.Hva slags år 2016 blir vil vise seg allerede i løpet av den første måneden og jeg går inn i det nye året med gode forutsetninger. Spørsmålet er om jeg finner motivasjonen jeg trenger slik at jeg klarer å benytte med av de mulighetene jeg nå får. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
umakenverdt Skrevet 28. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2015 For meg har året 2015 vært et år med selvinnsikt, innrømmelser og nederlag, omtrent i den rekkefølgen. Dette har vært året der jeg til slutt måtte innse og innrømme at jeg ikke kan fungere like godt og få til like mye som de rundt meg. Det har vært tungt og jeg har egentlig taklet det ganske dårlig. Jeg har også innsett at jeg må gjøre forandringer, men jeg har ikke funnet motivasjonen til det og forsøkene mine på å få til forandring har derfor vært mislykket, noe som har ført til nye nederlag. Til tross for det har dette også vært året der jeg til slutt handlet og ikke bare lot tilfeldighetene råde, og selv da jeg hadde lyst til å gi opp og gå tilbake til gamle uvaner så holdt jeg fast ved det lille håpet jeg hadde om forandring. Jeg har stort sett også blitt møtt med forståelse og vennlighet, noe jeg er veldig takknemlig for, men jeg føler at jeg ikke har klart å vise dette tydelig nok.Hva slags år 2016 blir vil vise seg allerede i løpet av den første måneden og jeg går inn i det nye året med gode forutsetninger. Spørsmålet er om jeg finner motivasjonen jeg trenger slik at jeg klarer å benytte med av de mulighetene jeg nå får. Jeg er så glad for å ha fått muligheten til å bli litt kjent med deg de siste månedene, jeg kjenner meg igjen i så mange av de tankene du forteller om, og opplever å få mye ut av dine råd, kommentarer, men også av dine spørsmål. Jeg personlig synes også det er vanskelig å vite om jeg klarer å vise andre at jeg er takknemlig for deres vennlighet og forståelse. Jeg er imponert over at du har klart å handle i år, og ikke bare latt tilfeldighetene råde. Det er tøft gjort å klare å begynne på den kampen!Jeg håper virkelig de mulighetene du får i 2016 vil gi deg det du trenger for å utnytte den motivasjonen som jeg tror du har latent Jeg ønsker virkelig at 2016 skal bli et bedre år for deg med mer selvinnsikt og gradvise forandringer. Jeg tror at håpet om forandring kan være en sterk bidragsyter til handling. Jeg ønsker deg lykke til med alt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Akkurat på det området er det vanskelig å være enig med deg, men jeg jobber med å bli et bedre menneske da Måtte 2016 bringe deg flere og klarere svar, og ikke bli så kaotisk som 2015 har vært!Du trenger ikke være enig Tusen takk. Håper 2016 blir mindre kaotisk for deg også 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solemnity Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Det har ikke skjedd noe spesielt dette året. Ble ferdig med første året på universitetet og startet på år nummer to. Kjent meg mye sliten, men føler jeg kan gjøre noe med det ved å ta bedre vare på meg selv. Ungene har det bra, sambo har det bra, familie har det bra og er frisk - så jeg har mye å være takknemlig for. Det er hva jeg forsøker å fokusere på i hverdagen.2015 er året jeg har utviklet mange nye vennskap, så akkurat det er jeg litt ekstra glad for, selv om det er slitsomt. Selvtilliten min har økt og jeg har begynt å tenke framover, med reelt håp om at jeg kan utrette noe utover å komme meg gjennom dagene. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momo Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg er så glad for å ha fått muligheten til å bli litt kjent med deg de siste månedene, jeg kjenner meg igjen i så mange av de tankene du forteller om, og opplever å få mye ut av dine råd, kommentarer, men også av dine spørsmål. Jeg personlig synes også det er vanskelig å vite om jeg klarer å vise andre at jeg er takknemlig for deres vennlighet og forståelse. Jeg er imponert over at du har klart å handle i år, og ikke bare latt tilfeldighetene råde. Det er tøft gjort å klare å begynne på den kampen!Jeg håper virkelig de mulighetene du får i 2016 vil gi deg det du trenger for å utnytte den motivasjonen som jeg tror du har latent Jeg ønsker virkelig at 2016 skal bli et bedre år for deg med mer selvinnsikt og gradvise forandringer. Jeg tror at håpet om forandring kan være en sterk bidragsyter til handling. Jeg ønsker deg lykke til med alt Takk, for det. Jeg har også hatt god nytte av veldig mye av det du har skrevet. Det har vært med å på gi meg en del selvinnsikt, for som du sier kan vi kjenne oss igjen i mye hos hverandre. Jeg har også kjent en del på ønsket om at du skal få til forandringene du trenger, og ikke minst fortjener, for at du ikke skal undertrykke deg selv så veldig. Du er bestandig så hyggelig, og jeg tror ikke du vil slutte å være like hyggelig selv om du begynner å tenke litt mer på deg selv og mindre på hva andre tenker. Du er enda strengere med deg selv enn det jeg er med meg selv, og samtidig er jeg imponert over hvor ærlig og åpen du er, og ikke minst hvor åpen det virker som du har klart å være med behandler. Det har jeg absolutt ikke vært flink nok til selv, så jeg ser litt opp til deg på det punktet.Lykke til, til deg også, og godt nytt år når den tid kommer. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
umakenverdt Skrevet 29. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2015 Takk, for det. Jeg har også hatt god nytte av veldig mye av det du har skrevet. Det har vært med å på gi meg en del selvinnsikt, for som du sier kan vi kjenne oss igjen i mye hos hverandre. Jeg har også kjent en del på ønsket om at du skal få til forandringene du trenger, og ikke minst fortjener, for at du ikke skal undertrykke deg selv så veldig. Du er bestandig så hyggelig, og jeg tror ikke du vil slutte å være like hyggelig selv om du begynner å tenke litt mer på deg selv og mindre på hva andre tenker. Du er enda strengere med deg selv enn det jeg er med meg selv, og samtidig er jeg imponert over hvor ærlig og åpen du er, og ikke minst hvor åpen det virker som du har klart å være med behandler. Det har jeg absolutt ikke vært flink nok til selv, så jeg ser litt opp til deg på det punktet.Lykke til, til deg også, og godt nytt år når den tid kommer. Det er vel først det siste halvannet året jeg har klart å være åpen og ærlig. Dette er absolutt ikke noe jeg har vært tidligere. Men da alt ble så kaotisk og vondt ble det plutselig synlig for alle, så tror det har noe med det å gjøre også. I tillegg har jeg møtt så fine mennesker her som har fortalt meg om viktigheten av å være åpen spesielt med behandler. Men jeg er redd og angrer i en del tilfeller etter at jeg har sagt noe spesielt vanskelig.Ettersom jeg husker hadde du vel klart å gi beskjed til legen din om selvskading, slik at det kom med i henvisningen din. Det er jo et stort skritt mot større åpenhet med behandler. Det synes jeg var veldig modig gjort av deg for jeg forstår at det må ha vært fryktelig vanskelig for deg! Jeg håper behandleren du får er flink og klarer å legge til rette for en åpenhet mellom dere I tillegg tror jeg at dersom du klarer å være litt mer åpen om de vanskelige tingene her på nett, så blir det litt lettere å ta det opp med behandler, nettopp fordi du har satt ord på det. Jeg har i alle fall utrolig mye å takke dette forumet for Jeg tror vi er strenge på litt ulike måter, men samtidig er det hatet mot ens egen person som ligger bak. Jeg håper du vil fortsette å skrive og jeg vil virkelig si at jeg setter stor pris på å lese det du skriver, selv om det er trist å lese at du har så negative tanker om deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gråstein Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Hvordan har ditt år vært, hva sitter du igjen med fra året som har gått?Det har vært et merkelig år. Husker ikke at det har skjedd noe somt hels, dager, uker og måneder bare flyter i hverandre. Men sånn blir det vel når man ikke jobber, ikke har noe å drive med og bare går rundt og surrer hele tiden. Men det er jo min egen skyld når jeg ikke klarer å ta meg sammen.Hva er så dine ønsker for det nye året?Si det. Skal det skje noe må jeg gjøre noe med det selv, og det er ikke lett når ingen ting betyr noe.Sånn er det med den saken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409179-%C3%A5ret-2015/#findComment-3669235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.