Gå til innhold

Året 2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har vært et merkelig år. Husker ikke at det har skjedd noe somt hels, dager, uker og måneder bare flyter i hverandre. Men sånn blir det vel når man ikke jobber, ikke har noe å drive med og bare går rundt og surrer hele tiden. Men det er jo min egen skyld når jeg ikke klarer å ta meg sammen.

Si det. Skal det skje noe må jeg gjøre noe med det selv, og det er ikke lett når ingen ting betyr noe.

Sånn er det med den saken.

Jeg får virkelig hjertevondt av det du skriver! Jeg skulle ønske det var noe vi kunne bidra med for å hjelpe deg til å få en litt mer meningsfylt hverdag. 

For din egen del betyr det vel noe. Jeg skulle så ønske at du fant noe å brenne for, noe som gir deg litt glede. Det ønsker jeg for deg i det nye året! Håper 2016 blir bedre enn 2015. 

Det føles kanskje bare som meningsløst pjat, men jeg har dessverre ikke noe jeg kan hjelpe med.

har vært et greit år, men tror jeg har fått TD så nå går vel alt til helvete!

Beklager min uvitenhet, men vet ikke helt hva TD er for noe. Jeg håper uansett at du ikke har dette og at 2016 blir et fint år for deg :)

Og det er greit å prøve å ikke ta alle sorger på forskudd, selv om jeg forstår at det ikke er lett ;) 

Endret av umakenverdt

Jeg får virkelig hjertevondt av det du skriver! Jeg skulle ønske det var noe vi kunne bidra med for å hjelpe deg til å få en litt mer meningsfylt hverdag. 

For din egen del betyr det vel noe. Jeg skulle så ønske at du fant noe å brenne for, noe som gir deg litt glede. Det ønsker jeg for deg i det nye året! Håper 2016 blir bedre enn 2015. 

Det føles kanskje bare som meningsløst pjat, men jeg har dessverre ikke noe jeg kan hjelpe med.

Angrer på at jeg skrev dette. Du er alt for omtenksom, og bør tenke mer på deg selv!

Angrer på at jeg skrev dette. Du er alt for omtenksom, og bør tenke mer på deg selv!

Jeg synes ikke du skal angre på at du skrev dette! Jeg ønsket jo å få vite hvordan det har gått med dere i 2015, alle dere fine mennesker :) Du er definitivt et av de fine menneskene, og jeg setter pris på de samtaler vi har hatt i 2015.

At jeg blir grepet av det du skriver, burde ikke gjøre at du angrer på at du skriver. Jeg lurer jo på hvordan det går med deg, og tenker på at jeg ønsker at det var noe som kunne blitt gjort for at du skulle fått det bedre! 

Og takk for informasjonen om TD, det var snilt av deg :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...