Gå til innhold

Vært til frisøren.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle dit og stripe håret, men frisøren ringte og sa lærlingen jeg skulle til var blitt syk...

kanskje flaks for da fikk jeg kjøpt meg noen nye bukser siden jeg har gått ned i størrelse.

men blir jeg rik skal jeg stripe håret som planlagt da. spare opp litt penger.

Annonse

Jeg skulle dit og stripe håret, men frisøren ringte og sa lærlingen jeg skulle til var blitt syk...

kanskje flaks for da fikk jeg kjøpt meg noen nye bukser siden jeg har gått ned i størrelse.

men blir jeg rik skal jeg stripe håret som planlagt da. spare opp litt penger.

Heldig du som har gått ned i størrelse :-)

Egentlig så er det vel mer en fin avslutning på året vi er i :D

Stolt av deg Stjernestøv :) Gikk det greit å være hos frisøren?

Takk :) Det gikk ganske greit, burde vel det etter to vival ;) Så ble jeg kjørt og hentet av samboeren, det var en trygghet. 

Nå har jeg vært til frisøren og det ble ikke mye forandring, sa jeg ville ha det nedenfor ørene. Nå sitter jeg med farge i håret og håper det blir vellykket, må jo få vekk de grå :-)

Så fint at du kom deg til frisøren, og at det gikk ganske greit :) Håper fargingen også ble vellykket. 

Nei nei, begynnelsen på det nye! Er fullstendig ferdig med 2015, 2016 blir meget bedre... håper vi på :-)

Neinei, nå må du ikke ha så dårlig tid. Om året får en fin slutt så er det det man husker og så kan man tenke tilbake på 2015 som et fint år :P Det var det året stjernestøv kom seg til frisøren ;) Hyggeligere å tenke på det enn et år fullt av frustrasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...