Gå til innhold

Har du et nyttårsforsett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må være en genuin interesse. Det er ingen grunn til at den skal dukke opp akkurat 1. nyttårsdag. På sikt får man også bedre selvtillit og føler mer mestring om man ikke stadig bryter det man bestemmer seg for. Nyttårsløfter er som andre løfter man snakker om i fylla ikke mye å ta med sikkerhet. :)

Anonymkode: 4e67a...2ed

Annonse

Jeg har allerede sluttet med det meste av sånt man ikke bør gjøre og er ganske grei og snill, så jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på av store ting. Tror jeg holder det enkelt. Jeg skal slutte å kjøpe løk i strømpe for de inneholder alltid en råtten en, og så skal jeg kjøpe en notisbok til å skrive ned skrive ned alt jeg gir bort og får til jul. Nå har jeg visst gitt en tante det samme to år på rad og overrasket en guttete nevø med rosa klær og lipgloss, så her er det klart rom for forbedringer.

Annonse

Jeg har lagt meg til en dårlig vane de siste, nemlig å kjøpe kaffe latte hver dag. Nyttårsforsettet mitt er å leve på i mat og drikke, like mye som en kaffe latte koster per dag, de første månedene i det nye året.

Anonymkode: dd179...338

Humor ? Ironi ? Satire ?  Greit å brekke med det i blandt....synd om det forsvant ;)...det sies at humor er viktig og riktig for tilfriskning.....

Anonymkode: b781d...1e8

Sant nok det, vel.

Kanskje man får nøye seg med å trolle litt mindre? 

Mulig det.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Anonymkode: 0c6d7...90a

Jeg har jo overhørt at jeg blir forfulgt av noe 'mafian'.

Dette kan meget vel være CIA, som er omtrent det samme som 'mafian'.

At 'mafian' er CIAs stormtropper da, omtrent som i Nazi-Tyskland, som også hadde noen sånne gatebøller og lignende.

Men men.

Anonymkode: ff6bd...2c3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...