AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 Tørrhoste som blir verre når jeg ligger, sår hals, dårlig matlyst, slapp, stikkende smerter som kommer og går i muskler og ledd. Ingen feber, snørr eller tungpustethet, men litt vondt i hodet. Det begynte med hoste flere dager før det andre kom. Influensa? Mycoplasma? Noen andre med samme symptomer eller som vet hva dette kam være? Anonymkode: 30d49...da1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 Tørrhoste som blir verre når jeg ligger, sår hals, dårlig matlyst, slapp, stikkende smerter som kommer og går i muskler og ledd. Ingen feber, snørr eller tungpustethet, men litt vondt i hodet. Det begynte med hoste flere dager før det andre kom. Influensa? Mycoplasma? Noen andre med samme symptomer eller som vet hva dette kam være? Anonymkode: 30d49...da1En virusinfeksjon? Anonymkode: 2cb32...821 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 Skrevet 28. desember 2015 En virusinfeksjon?Anonymkode: 2cb32...821jeg skjønner selvfølgelig at det er virus- eller bakterieinfeksjon. Jeg vil gjerne vite mer spesifikt. Anonymkode: 30d49...da1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.