AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 Skrevet 30. desember 2015 Det luktet sigarettlukt uten at noen røyket i leiligheten eller utforbi en liten stund nettopp. Jeg kikket ut og ingen stod å røykte. Hva kan dette ha vært? Anonymkode: be680...380 0 Siter
Trine Skrevet 30. desember 2015 Skrevet 30. desember 2015 Det kan komme fra en av leilighetene ved siden av. Det kan også plutselig lukte dersom noen, tidligere, har røyka i din leilighet. Men da lukter det gjerne mer sur tobakk. I leiligheten jeg bodde i før kom det plutselig røyklukt. Det viste seg å komme fra en av naboene. Spes om man bor i en eldre leilighet så er ikke de særlig tette I huset jeg bor i nå kan det også plutselig komme røyklukt, men det er mer i form av sur tobakk. Det har blitt bedre etterhvert, men noen har tydeligvis sittet under ventilatoren og røyka. Hjalp litt å bytte ventilator, men det sitter i røret også. Nå er det skjeldent jeg lukter noe, men av og til trenger plutselig gammel røyklukt igjennom. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. desember 2015 Skrevet 30. desember 2015 Det luktet sigarettlukt uten at noen røyket i leiligheten eller utforbi en liten stund nettopp. Jeg kikket ut og ingen stod å røykte. Hva kan dette ha vært?Anonymkode: be680...380Kjenner du noen som er død som røykte? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. desember 2015 Skrevet 30. desember 2015 En leilighet ved siden av. Eller at naboen røyker under kjøkkenvifta eller i peisen, dersom dere har felles avtrekk eller pipeløp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.