Gå til innhold

Har du det bra nå?

Har du det bra nå?  

12 stemmer

1. 1. Har du det bra nå?

• Ja
      9
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du det bra nå?

Anonymkode: 623b2...557

Skrevet

Litt alkohol er ikke å forakte på årets festdag...!

Skål da.

Skrevet (endret)

Ja, bortsett fra at jeg er veldig sulten. Men det er garantert forbigående ;)

Endret av laban
Skrevet

Ja, bortsett fra at jeg er veldig sulten. Men det er veldig forbigående ;)

Jeg har stappet i meg all festmaten, og da ble jeg veldig tørst (kan man vel si).

Skrevet

Nei, har mest lyst til å sove.

Anonymkode: 0a025...a81

Skrevet

Ja, jeg har det i grunnen bra. Middagen står i stekeovnen (ble visst litt sen middag :P ) og jeg begynner å bli sulten. Litt sliten i hodet, men det ordner seg trolig etter litt søvn i løpet av natten ;)

Skrevet

Hvis man har det bra er man ikke syk, og da er man snylter.

Skrevet

Tror de fleste på DOL er snyltere da.

Anonymkode: 6c96a...b77

Skrevet

Tror de fleste på DOL er snyltere da.

Ja men det er vi, noen av oss er heldige å ha behandlere til å lette sin samvittighet dog.

AnonymBruker
Skrevet

Ja men det er vi, noen av oss er heldige å ha behandlere til å lette sin samvittighet dog.

innrømme snyltingen til 'behandler'?

Skrevet

Jeg har vel egentlig det ja :) Jeg synes dere er så trivelige alle sammen og jeg synes det er trist at dere går med så negative tanker :( 

Skrevet

innrømme snyltingen til 'behandler'?

Behandlerens hovedoppgave er å overbevise pasienten om at han/hun ikke er snylter. :) Men nå er det faktisk sånn at ingen har monopol på virkeligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Behandlerens hovedoppgave er å overbevise pasienten om at han/hun ikke er snylter. :) 

Da lærte man noe nytt i dag også. Ikke dårlig, vel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel egentlig det ja :) Jeg synes dere er så trivelige alle sammen og jeg synes det er trist at dere går med så negative tanker :( 

Vi er en gjeng dystopiske misantroper.

Så sånn er det med den saken.

Skrevet

Vi er en gjeng dystopiske misantroper.

Så sånn er det med den saken.

Jeg synes ikke det er en god beskrivelse. Jeg tenker at ens syn på verden er blitt formet av de opplevelsene man har hatt opp gjennom livet. Jeg synes det er trist når noen har et så trist syn på verden og livet som fremkommer i enkelte innlegg her.  Jeg synes det virker mer som at en del er blitt desillusjonerte. 

Jeg er overhodet ikke flink til å skille de anonyme fra hverandre, men jeg er blitt ganske glad i i alle fall en del av dere også. Jeg lærer en del også fra dere :) Jeg er så takknemlig for denne muligheten :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er en god beskrivelse. Jeg tenker at ens syn på verden er blitt formet av de opplevelsene man har hatt opp gjennom livet. Jeg synes det er trist når noen har et så trist syn på verden og livet som fremkommer i enkelte innlegg her.  Jeg synes det virker mer som at en del er blitt desillusjonerte. 

Jeg er overhodet ikke flink til å skille de anonyme fra hverandre, men jeg er blitt ganske glad i i alle fall en del av dere også. Jeg lærer en del også fra dere :) Jeg er så takknemlig for denne muligheten :)

Du er alt for positiv og snill  til å rote deg inn i disse svarte hull av noen tråder. Når event horizon er passert er det ingen vei tilbake.

Skrevet

Du er alt for positiv og snill  til å rote deg inn i disse svarte hull av noen tråder. Når event horizon er passert er det ingen vei tilbake.

Jeg skjønner ikke hvorfor alle her er så veldig hyggelige mot meg.. Men det er vel leggetid for meg nå uansett, skal ikke forstyrre deres tråder mer nå.

Uavhengig av hvem dere er og hvilken situasjon dere er i, håper jeg at 2016 blir et bedre år for dere enn 2015 :)

Skrevet

Jeg har hatt det bra hele 2015 og håper at jeg vil få det like bra i 2016.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...