Gå til innhold

Har du det bra nå?

Har du det bra nå?  

12 stemmer

1. 1. Har du det bra nå?

• Ja
      9
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må være deilig å være frisk og lykkelig!

Ja det er det, men livet er forgjengelig og jeg vet jo at det kommer utfordringer og opplevelser som gjør livet mer strevsomt enn jeg opplever å ha det nå. Jeg legger imidlertid ting bak meg og jeg håndterer utfordringer når de kommer, ikke før. Mellom dette nyter jeg hverdag og fest, her og nå. Det tror jeg flere på dol burde prøvd å gjøre.

Annonse

AnonymBruker

Ja det er det, men livet er forgjengelig og jeg vet jo at det kommer utfordringer og opplevelser som gjør livet mer strevsomt enn jeg opplever å ha det nå. Jeg legger imidlertid ting bak meg og jeg håndterer utfordringer når de kommer, ikke før. Mellom dette nyter jeg hverdag og fest, her og nå. Det tror jeg flere på dol burde prøvd å gjøre.

Det hjelper sikkert å ha jobb, god anseelse, god økonomi, venner og familie.

Anonymkode: a1e09...7d4

Jeg skjønner ikke hvorfor alle her er så veldig hyggelige mot meg.. Men det er vel leggetid for meg nå uansett, skal ikke forstyrre deres tråder mer nå.

Uavhengig av hvem dere er og hvilken situasjon dere er i, håper jeg at 2016 blir et bedre år for dere enn 2015 :)

Hei og godt nytt år!

Det skjønner jeg-) men jeg syns videre du må ta i litt mer, dvs ikke vike unna, men svare mer i tråder det ikke er så lettvint å svar i :-) Det kunne blitt ditt nyttårsforsett:-D fordi du har så godt utgangspunkt :-)

Klem til deg fra meg <3

AnonymBruker

Helt ærlig? Nei... Jeg hadde det bra ved inngangen til 2016, men etter noen timers søvn var all energi sunket i jorden og all livslyst og glede var borte.

Anonymkode: dfd9c...f27

Omvendt med meg. Blir deprimert av sånne "festlige" dager, liker hverdagen best.

Anonymkode: c9f7a...591

Det hjelper sikkert å ha jobb, god anseelse, god økonomi, venner og familie.

Det er klart, men minst like viktig er det å ha en positiv livsholdning, evne til å legge merke til de små, gode ting i nuet, og evne til å legge ting som har lugget bak seg.

Nicklusheletida

Ja, jeg har det bra nå. Jeg har så mye å være takknemlig for i livet mitt.

1. Først og fremst er jeg takknemlig for at jeg har god helse både fysisk og psykisk. Jeg er takknemlig for at 2 av ungene mine har god helse fysisk og psykisk og at den tredje er i grei form. Håper han blir i enda bedre form når han får skikk på ørene igjen. Han vil det sikkert alltid være noe med i perioder hele livet, men må sette pris på de gode periodene.

2. Jeg er takknemlig for at jeg har foreldre som er i noenlunde god form. Noen småting vil det alltid være i deres alder, men annet er ikke å forvente.

3. Etter å ha bodd hos kjæresten hele jula er jeg enda mer takknemlig for å ha nettopp den kjæresten jeg har. Kan ikke skjønne hvordan jeg har greid å være så heldig :)

4. Når jeg tenker tilbake på hvor nervøs jeg var for økonomien da jeg skilte meg og enda mer nervøs da jeg kjøpte x-en ut av leiligheten samtidig som jeg ikke hadde fast jobb da jeg gjorde det og samtidig som jeg fikk problemer med lekasje på badet og måtte pusse det opp, så er jeg kjempeglad for at jeg har greid meg selv økonomisk uten å gjøre meg avhengig av Nav. At det skulle ordne seg med jobb akkurat da det som som mest skummelt ut, det er jeg veldig takknemlig for.

5. Jeg er takknemlig for at jeg har ei koselig leilighet jeg trives i og at jeg har både natur (som jeg er avhengig av ) og det urbane jeg trenger rundt meg.

Jeg vet det vil komme nye nedturer i livet. Det gjør det for alle, men jeg er takknemlig for at jeg har evne til å ordne opp i ting der det er mulig å ordne opp.

Mulig dette ble et litt kvalmt positivt svar, men akkurat i dag er jeg veldig takknemlig for så mye i livet mitt :)

Annonse

Hei og godt nytt år!

Det skjønner jeg-) men jeg syns videre du må ta i litt mer, dvs ikke vike unna, men svare mer i tråder det ikke er så lettvint å svar i :-) Det kunne blitt ditt nyttårsforsett:-D fordi du har så godt utgangspunkt :-)

Klem til deg fra meg <3

Godt nyttår til deg også :)

Jeg gjør mye feil, jeg er redd for å påvirke negativt med mine svar her, at jeg ødelegger for noen. Det vil jeg ikke gjøre. Jeg har lyst til å prøve å hjelpe, men det er litt risikofylt det også synes jeg.. 

Men du er nå søt som skriver slike ting som dette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...