Gå til innhold

Så var julen over.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var litt godt det. Enig?

Skulle gjerne hatt noen fridager til, men sånn er det jo alltid. :) Nå er juletreet ute og det meste av pynten pakket bort, såvidt jeg kan se er det bare gardinene, en stjerne med lys i og en julepynt jeg fikk av kjæresten til jul som jeg liker utrolig godt som står igjen nå. Og to nisser på do når jeg tenker meg om... *hehe* Vanligvis finner jeg pynt langt utover våren, men i år har jeg ikke tatt frem så mye så jeg tror jeg har kontroll.

Endret av Lillemus
stjernestøv

Skulle gjerne hatt noen fridager til, men sånn er det jo alltid. :) Nå er juletreet ute og de meste av pynten pakket bort, såvidt jeg kan se er det bare gardinene, en stjerne med lys i og en julepynt jeg fikk av kjæresten til jul som jeg liker utrolig godt som står igjen nå. Og to nisser på do når jeg tenker meg om... *hehe* Vanligvis finner jeg pynt langt utover våren, men i år har jeg ikke tatt frem så mye så jeg tror jeg har kontroll.

Ok, nesten alt er borte her og. Det var godt, forbinder julen med overspising. Nå må jeg ta meg sammen, ble veldig skuffet da jeg veide meg i dag :( 

Annonse

Det var litt godt det. Enig?

Hei!

Tja jeg skulle nok hatt noen dager fri til:-) men min egen uvijle mot stresset i hverdagen...særlig etter denne julen, hvor vi har virkelig hatt så lenge fri, jeg er så i fri-modus at jeg har begynt å like det.....

Så da jeg merket uviljen min 1 nyttårsdag, skrev jeg sms til naboen om trengte hjelp med bortkjøring i dag:-) og det trengte naboen:-) så sånn fikk jeg pisket meg selv i gang. Opp tidlig, ut å skrape bil og fryse,  ut å sjaue, så kjøre til gjenbruksstasjonen.:-)

Mens jeg holdt på, tenkte jeg på at selv om det er fryktelig kaldt så skal det jammen bli godt med de daglige rutinene igjen:-) Jeg syns det var en flott måte å komme bort og ut av uviljen min, for fra mandag braker det løs.

stjernestøv

Hei!

Tja jeg skulle nok hatt noen dager fri til:-) men min egen uvijle mot stresset i hverdagen...særlig etter denne julen, hvor vi har virkelig hatt så lenge fri, jeg er så i fri-modus at jeg har begynt å like det.....

Så da jeg merket uviljen min 1 nyttårsdag, skrev jeg sms til naboen om trengte hjelp med bortkjøring i dag:-) og det trengte naboen:-) så sånn fikk jeg pisket meg selv i gang. Opp tidlig, ut å skrape bil og fryse,  ut å sjaue, så kjøre til gjenbruksstasjonen.:-)

Mens jeg holdt på, tenkte jeg på at selv om det er fryktelig kaldt så skal det jammen bli godt med de daglige rutinene igjen:-) Jeg syns det var en flott måte å komme bort og ut av uviljen min, for fra mandag braker det løs.

Ja du er jo opptatt med så mye du. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...