Gå til innhold

Familie på fem ba om julegavehjelp på Finn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Julen kan fort bli en kostbar affære. Spesielt når det kommer til gaver.

På salgsmarkedet Finn la en familie på fem ut en annonse hvor de ønsker å kjøpe billige eller få julegaver. Tirsdag formiddag hadde annonsen nærmere 77.000 visninger under tittelen «Kan du hjelpe oss?». Annonsen er også hyppig delt på sosiale medier.

– Det er veldig vondt å ikke kunne gi barna våre det de vil ha, sier den 27 år gamle kvinnen som har lagt ut annonsen.

– Ja! Vi har faktisk fått alt det vi spurte om i annonsen. Det gjør meg veldig glad, men samtidig ganske flau, forklarer 27-åringen.

Det ligger også en annen annonse på Finn, under tittelen «Kjære julenissen! Til jul ønsker jeg meg:», med et liknende budskap.

– Det er helt forferdelig å ikke kunne gi barna sine julegaver, sier den 43 år gamle kvinnen som har lagt ut annonsen.

43-åringen går på arbeidsavklaringspenger og har to barn. En gutt på 12 og ei jente på 19.

- Hva tenker du om den julegavekulturen vi har i Norge?

– Jeg syns selvfølgelig ingenting om den. Det er umulig for meg å leve opp til den. Når jeg ser foreldre handle julegaver til barna sine for 10.000 kroner, tenker jeg at man kanskje kunne sett litt rundt seg, sier hun.

Annonse_Finn.png

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/julen/familie-paa-fem-ba-om-julegavehjelp-paa-finn/a/23352166/

Anonymkode: fb5c8...ed8

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...