Gå til innhold

Jaja, da er det jobb igjen da!


Gjest anbr42

Anbefalte innlegg

Jeg får inntrykk av at du satser på en helgardering. Du ønsker at den sunnere match`en skal dukke mens du er i det forholdet du er i nå, så du slipper en aleneperiode.

Kan ikke bli annet enn frustrasjoner, surr og rot ut av slikt. Med den holdningen vil du ikke få et helt bra forhold til kjæresten din. Det vil ikke ende bra med dere to sammen.

Like greit å hoppe i det som å krype i det. Husker at dette startet allerede før det ble skilsmisse mellom meg og x-mannen og det er tre år siden. Du kaster bort unødig mye tid.

Jeg skjønner jo at hvis jeg fortsetter å bo her med han, så treffer jeg ingen. Men på en måte så er det ikke noen fristende tanke å skulle treffe noen andre heller. Det var EN annen jeg ønsket en gang og sånn ble det ikke. Samtidig som det hadde vært fristende å starte med blanke ark et sted - og kanskje en bedre match. Det vil imidlertid innebære svært liten sannsynlighet for egne barn. En gammel slektning "bønnfalt" meg om å få et barn før det er for sent og heller se hva som skjer i forholdet etter det. Det var hennes råd. Jeg får dog bare helt klaus av tanken på å plutselig skulle bære gravid. Stabilt ustabilt her, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

motorPrøysen

Det vil imidlertid innebære svært liten sannsynlighet for egne barn. En gammel slektning "bønnfalt" meg om å få et barn før det er for sent og heller se hva som skjer i forholdet etter det. Det var hennes råd. Jeg får dog bare helt klaus av tanken på å plutselig skulle bære gravid. Stabilt ustabilt her, ja...

Jeg syns du fikk et dårlig råd. Å sette et barn til verden i et dårlig forhold når du er sterkt ambivalent/negativ til å bli gravid vil så godt som garantert få negative konsekvenser for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du fikk et dårlig råd. Å sette et barn til verden i et dårlig forhold når du er sterkt ambivalent/negativ til å bli gravid vil så godt som garantert få negative konsekvenser for barnet.

Hvordan vil det få negative konsekvenser, mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg skjønner jo at hvis jeg fortsetter å bo her med han, så treffer jeg ingen. Men på en måte så er det ikke noen fristende tanke å skulle treffe noen andre heller. Det var EN annen jeg ønsket en gang og sånn ble det ikke. Samtidig som det hadde vært fristende å starte med blanke ark et sted - og kanskje en bedre match. Det vil imidlertid innebære svært liten sannsynlighet for egne barn. En gammel slektning "bønnfalt" meg om å få et barn før det er for sent og heller se hva som skjer i forholdet etter det. Det var hennes råd. Jeg får dog bare helt klaus av tanken på å plutselig skulle bære gravid. Stabilt ustabilt her, ja...

" Heller se hva som skjer "

Jeg tror at hvis dette skal gå bra må begge to bestemme seg for at dere skal ha det fint. Da må du helt legge fra deg at det finnes en bedre match og slutte tenke på " se hva som skjer "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...