AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 Skrevet 13. januar 2016 Jeg gruer litt til kuldeperioden. Vi kjøpte hus i fjor, med vinduer som er dårlige og trekkfulle. Vi frøs siste gang det var kaldt ute. Men vi har jo heldigvis peis da, så vi kan fyre i stuen. Og jeg skal være sjeleglad for at vi i det hele tatt har et hus, det er mange som må bo ute, stakkars dem. Anonymkode: 89c49...db2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 Skrevet 13. januar 2016 Hva skjedde? Hvor ble kulda av?Hm.Lurings? Anonymkode: 21d52...2a7 0 Siter
PNG Skrevet 13. januar 2016 Skrevet 13. januar 2016 Lurings?Anonymkode: 21d52...2a7Syns det var kjedelig at det ikke ble noe av. Hadde gledet meg til muligheten for -30... syns det er litt morsomt når sånne ting skjer, fordi det blir en avveksling, noe nytt som skjer, et avbrekk. Også er det litt morro å registrere at alle, absolutt alle, snakker om det. Antageligvis hadde de ikke noe å snakke om i utgangspunktet, bare finner på noe svada som de klarer å late som de er entusiastiske for. 0 Siter
gråstein Skrevet 14. januar 2016 Skrevet 14. januar 2016 Syns det var kjedelig at det ikke ble noe av. Hadde gledet meg til muligheten for -30... syns det er litt morsomt når sånne ting skjer, fordi det blir en avveksling, noe nytt som skjer, et avbrekk. Også er det litt morro å registrere at alle, absolutt alle, snakker om det. Antageligvis hadde de ikke noe å snakke om i utgangspunktet, bare finner på noe svada som de klarer å late som de er entusiastiske for. Syntes det er liddli' morro med skikkelig tordenvær om sommeren, men sprengkulde er litt kjedelig når man er inne (og ubehagelig når man må ut for å skaffe kokka). (noe sånt) 0 Siter
PNG Skrevet 14. januar 2016 Skrevet 14. januar 2016 Syntes det er liddli' morro med skikkelig tordenvær om sommeren, men sprengkulde er litt kjedelig når man er inne (og ubehagelig når man må ut for å skaffe kokka). (noe sånt)Torden? Da kan jo strømmen til PCen gå da. Skjerpings! 0 Siter
gråstein Skrevet 14. januar 2016 Skrevet 14. januar 2016 Torden? Da kan jo strømmen til PCen gå da. Skjerpings! 0 Siter
Trine Skrevet 14. januar 2016 Skrevet 14. januar 2016 Syns det var kjedelig at det ikke ble noe av. Hadde gledet meg til muligheten for -30... syns det er litt morsomt når sånne ting skjer, fordi det blir en avveksling, noe nytt som skjer, et avbrekk. Også er det litt morro å registrere at alle, absolutt alle, snakker om det. Antageligvis hadde de ikke noe å snakke om i utgangspunktet, bare finner på noe svada som de klarer å late som de er entusiastiske for. Så egentlig bryr du deg ikke så mye om uteliggerene? 0 Siter
Maglor Skrevet 14. januar 2016 Skrevet 14. januar 2016 Sjokk at det kan bli litt kaldt i Norge ja. Og snø og vind, slikt har vi vel aaaaaldri hatt før? 1 Siter
PNG Skrevet 14. januar 2016 Skrevet 14. januar 2016 Så egentlig bryr du deg ikke så mye om uteliggerene? Jeg trodde vi hadde en saklig debatt om artikkelen, ikke at vi utvekslet følelser for uteliggere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.