Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei  :)   Jeg begynte med Orfiril mandags kvelden og tar 150 mg morgen og 150 mg kveld, i bruksanvisningen står det at Orfiril skal tas 1 time før måltid, er det viktig å følge dette og hvorfor? Skal øke til 300 mg morgen og 300 mg kveld etter en uke. Apoteket sa at det kunne ta 4 uker før Orfiril får effekt på humørsvingninger. Jeg sluttet med Lamictal i fjor pågrunn av bivirkninger og fikk Orfiril istedenfor, det er 18 år siden jeg brukte Orfiril sist så jeg husker ikke hvordan den virket på meg annet enn at jeg ikke fikk bivirkninger av den. Andre medisiner jeg bruker er Zyprexa 22,5 mg kveld og Risperdal 1 mg morgen og 1 mg kveld. Har ellers vært i Psykose og hatt depresjon flere ganger. Har hatt paranoid psykose og schizofreniform psykose og har Cyklotymi. Hvilken virkning kan jeg forvente av Orfiril? Hva er forskjellen på Lamictal og Orfiril?

Skrevet (endret)

Til dere som bruker Orfiril, hvor lang tid tok det før Orfiril fikk effekt på dere som stemningsstabiliserende?

Endret av Sonic1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...