Gå til innhold

Hvilken av disse bærbare bør jeg velge og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en bærbar som er lett å ta med seg og jeg vil ha en av disse fra Lenovo. Helst vil jeg ha 11 tommer. Men så anbefaler selgeren at jeg heller kjøper den siste som er 14 tommer.

Spørsmålet mitt er, vil en av de to første valgene, som er 11 tommer, være tilstrekkelig til mitt bruk? Trenger PCn primært til tekstbehandling, browsing på internett (lese nettaviser og se på YouTube). Og så vil døtrene mine spille Sims på den.

Vi skal kunne ha den med på ferie.

http://www.elkjop.no/INTERSHOP/web/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductCompare-Start?products=LE80M0009NMT@store-elkjop|LE80M1009AMX@store-elkjop|LE80N400WJMT@store-elkjop

Anonymkode: a62eb...cc3

Fortsetter under...

Jeg kommer ikke til spesifikasjonene, da jeg taster på linken til de tre forskjellige pc'ne. Men dersom kun den største har FHD, så ville jeg kjøpt den. Noe under HDskjerm ville ikke jeg likt, iallefall ikke når jeg er vant med det.

Anonymkode: 09843...86a

Hm, sjekket benchmark. Min CPU får 350-400% mer enn alle de der... :D

Så de er bare sux alle sammen.

Det vil jeg tro.  Lenovo 14 er en helt ok laptop.  Kanskje ikke så overraskende, så har jeg en 14...gitt at jeg svarer som jeg gjør.  Håper du finner ut hva som passer best for deg.  Blir aldri fornøyd jeg, vil egentlig ha alle jeg har hatt gjennom årene komprimert inn i en...de har alle hatt sine gode,og mindre gode sider...kanskje jeg burde sette sammen en sjøl?  

Anonymkode: 2faf1...860

Annonse

Det vil jeg tro.  Lenovo 14 er en helt ok laptop.  Kanskje ikke så overraskende, så har jeg en 14...gitt at jeg svarer som jeg gjør.  Håper du finner ut hva som passer best for deg.  Blir aldri fornøyd jeg, vil egentlig ha alle jeg har hatt gjennom årene komprimert inn i en...de har alle hatt sine gode,og mindre gode sider...kanskje jeg burde sette sammen en sjøl?  

Anonymkode: 2faf1...860

Er vel bare å ikke forvente for mye av en laptop til 3k?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...