Gå til innhold

Er det bare jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som prøver å gå igjennom livet mitt i minste detalj for å prøve og finne løsning på problemene min.

Jeg er 36 år og nå som jeg har blitt litt bedre har jeg begynt å gå igjennom hele livet mitt, hva jeg har gjort, hva jeg har tenkt og hva jeg har følt. Har lært meg bedre å kjenne og jeg tror og håper at svarene ligger der et sted, de må ligge der et sted så jeg kan bli ordentlig frisk.

Skrevet

Er det bare jeg som prøver å gå igjennom livet mitt i minste detalj for å prøve og finne løsning på problemene min.

Jeg er 36 år og nå som jeg har blitt litt bedre har jeg begynt å gå igjennom hele livet mitt, hva jeg har gjort, hva jeg har tenkt og hva jeg har følt. Har lært meg bedre å kjenne og jeg tror og håper at svarene ligger der et sted, de må ligge der et sted så jeg kan bli ordentlig frisk.

Fint innlegg. Jeg tror mange gjør det, for noen kan svarene ligge der ..godt gjemt i fortiden( `s eventuelle spøkelser), mens for andre ligger nøkkelen i å løfte blikket og se fremover.

Skrevet

Fint innlegg. Jeg tror mange gjør det, for noen kan svarene ligge der ..godt gjemt i fortiden( `s eventuelle spøkelser), mens for andre ligger nøkkelen i å løfte blikket og se fremover.

Jeg har løftet blikket og sett fremover i mange, mange år helt til det kræsjet. Vil fremdeles løfte blikket å se fremover, men jeg tror jeg er nødt til å gå litt tilbake i tid for å finne svarene på problemene, ellers tror jeg det blir en kortvarig løsning

Det jeg tror er viktigst er at man innser at man har problemer og at man ønsker å gjøre noe med de uansett hvilken løsninger man går for.

Skrevet

Jeg har løftet blikket og sett fremover i mange, mange år helt til det kræsjet. Vil fremdeles løfte blikket å se fremover, men jeg tror jeg er nødt til å gå litt tilbake i tid for å finne svarene på problemene, ellers tror jeg det blir en kortvarig løsning

Det jeg tror er viktigst er at man innser at man har problemer og at man ønsker å gjøre noe med de uansett hvilken løsninger man går for.

Det er jeg helt enig i, ulike problem, historie og personligheter krever ulik løsning. Gjør det som kjennes riktig ut for akkurat deg. 

Skrevet

Jeg tror det kan ha effekt om du har et (ordentlig) behov for å finne ut av det. Noen gir blaffen, da må det andre ting til. Da er problemet noe annet.

Skrevet

Jeg tror det kan ha effekt om du har et (ordentlig) behov for å finne ut av det. Noen gir blaffen, da må det andre ting til. Da er problemet noe annet.

Ja jeg har et ordentlig behov for å finne ut av det, jeg føler at jeg trenger det for ellers kommer det nok til et punkt igjen der alt kræsjer sammen igjen for meg.
Nå er det jo slik at jeg ikke sitter alene og prøver å finne ut av dette, jeg får god hjelp på DPS av flinke folk. Noen ting er vanskeligere enn andre å snakke om så da skriver jeg det ned hjemme og tar det med slik at de får lest det. Da blir det også lettere å snakke om det. 

Må bare legge til at jeg blir veldig fasinert over hvordan menneske er skapt. Hadde jeg ikke vært så gammel så skulle jeg ja, men meg ha studert og jobbet innen psykiatrien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...