AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 Skrevet 14. januar 2016 det er jeg som får tegn fra Gud om hvordan jeg skal dø(forsåvidt bekreftet av sykepleier).jeg sliter veldig med tankekjør hvis jeg ikke får sove. psyk.legen kaller det psykotisk. Jeg har fått utskrevet zyprexa, selv om jeg tar abilify maintena, jeg kan ta ved tankekjør noen dager, hun sier jeg ikke blir tjukk av det tatt på den måten? har alltid lagt på meg når jeg Har fått zyprexa på sykehuset...men vært deilig å få ro i hodet og samlet hjernemasse de nettene jeg ikke får sove. Anonymkode: 4d527...5bc 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. januar 2016 Skrevet 14. januar 2016 det er jeg som får tegn fra Gud om hvordan jeg skal dø(forsåvidt bekreftet av sykepleier).jeg sliter veldig med tankekjør hvis jeg ikke får sove. psyk.legen kaller det psykotisk. Jeg har fått utskrevet zyprexa, selv om jeg tar abilify maintena, jeg kan ta ved tankekjør noen dager, hun sier jeg ikke blir tjukk av det tatt på den måten? har alltid lagt på meg når jeg Har fått zyprexa på sykehuset...men vært deilig å få ro i hodet og samlet hjernemasse de nettene jeg ikke får sove.Anonymkode: 4d527...5bcTa dem du så ser du om du legger på deg, det er jo bare å slutte da. Selv vurderer jeg å slutte med alt, vet jeg hadde gått fortere ned da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.