Gå til innhold

Spor i snøen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er snø lager jeg spor etter meg når jeg går. Jeg synes det er svært ubhagelig. Jeg tenker på at andre kan se fotsporene mine. De kan tenke:

- Hun hadde små sko
- Hun gikk med små/store skritt
- Se hun vrikker litt ekstra på det venstre beinet
- Hun må gå sakte/fort

Jeg kvier meg for å gå ute, men ut må jeg jo... Er det andre som tenker slik?

Anonymkode: 92b24...fe7

Skrevet

Når det er snø lager jeg spor etter meg når jeg går. Jeg synes det er svært ubhagelig. Jeg tenker på at andre kan se fotsporene mine. De kan tenke:

- Hun hadde små sko
- Hun må gå sakte/fort

Hva tenker du de skal gjøre med informasjonen?

Skrevet

Hva tenker du de skal gjøre med informasjonen?

Jeg tror ikke de gjør noe med informasjonen, men det er ubehagelig å tenke på at jeg blir tenkt på. Hørtes nesten ut som litt heroiske tanker, men heller motsatt, for jeg vil ikke bli tenkt på. Jeg vil gå usynlig gjennom verden og ikke bry andre.

Skrevet

- Hun hadde små sko
- Hun må gå sakte/fort

Tenker du slik om andres fotspor?

Anonymkode: 8e425...b1e

Skrevet

Jeg tror ikke de gjør noe med informasjonen, men det er ubehagelig å tenke på at jeg blir tenkt på. Hørtes nesten ut som litt heroiske tanker, men heller motsatt, for jeg vil ikke bli tenkt på. Jeg vil gå usynlig gjennom verden og ikke bry andre.

Synes du det virker sannsynlig at andre bruker så mye tankevirksomhet på fotsporene dine?

Skrevet

Synes du det virker sannsynlig at andre bruker så mye tankevirksomhet på fotsporene dine?

Nei, jeg vet jo at de færreste tenker så mye på andres fotspor. Jeg tror nok at mange kan tenke "her må det ha gått noen med store sko" og blitt ferdig med det. Det gjør jeg jo selv. Likevel er jeg redd mine egne fotspor... Jeg ser det motsetningene i å tro selv man blir observert nøye og vurdert når jeg selv ikke gjør det med andre, men jeg er ikke andre og plutselig kan det komme en som virkelig studerer fotsporene mine. Jeg er bare litt rar :P

Skrevet

Nei, jeg vet jo at de færreste tenker så mye på andres fotspor. Jeg tror nok at mange kan tenke "her må det ha gått noen med store sko" og blitt ferdig med det. Det gjør jeg jo selv. Likevel er jeg redd mine egne fotspor... Jeg ser det motsetningene i å tro selv man blir observert nøye og vurdert når jeg selv ikke gjør det med andre, men jeg er ikke andre og plutselig kan det komme en som virkelig studerer fotsporene mine. Jeg er bare litt rar :P

Det er alltid håp for rare mennesker i denne verden :-)

Trist at du vil gå gjennom livet og verden så usynlig, er det en spesiell grunn til det? 

Skrevet

Det er alltid håp for rare mennesker i denne verden :-)

Trist at du vil gå gjennom livet og verden så usynlig, er det en spesiell grunn til det? 

Ja. Seksuelle overgrep. Fysisk mishandling. Omsorgssvikt. Mobbing. Uten venner fra 4. klasse og til i dag.

Skrevet

Ja. Seksuelle overgrep. Fysisk mishandling. Omsorgssvikt. Mobbing. Uten venner fra 4. klasse og til i dag.

Får du hjelp?

Skrevet

Får du hjelp?

Ikke enda. Skal først utredes og deretter i terapi. Komplex PTSD er satt. Trolig en dissosiativ lidelse.

Skrevet

Ikke enda. Skal først utredes og deretter i terapi. Komplex PTSD er satt. Trolig en dissosiativ lidelse.

Lykke til på veien, det er flott at du er "i gang".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...