Gå til innhold

Noen som kjenner til et bra nettsted når jeg bare trenger å få det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Anonymkode: 7a8aa...37d

Du kan jo lage deg en blogg :-)

Anonymkode: d2a0d...a43

Skrevet

Du kan jo lage deg en blogg :-)

Jeg må kunne være anonym.

Skrevet

Dette.

Dette er for å stille spørsmål.

Skrevet

Jeg må kunne være anonym.

Det kan du være i blogg også, samt velge å ha den åpen eller lukket. 

Skrevet

Det kan du være i blogg også, samt velge å ha den åpen eller lukket. 

Ok. Vet ikke hvordan jeg starter en blogg.

Skrevet

Ok. Vet ikke hvordan jeg starter en blogg.

Da Googler du det :-)

Skrevet

Kan du ikke bare ta det ut på jobben som så mange andre? Sorry, dårlig dag... Jobben er helt klart ikke stedet. 

Støtter forslaget om blogg. Det finnes mange veldig enkle bloggmaler nå, så det er jeg sikker på at du klarer. Ellers finnes det jo mange grupper for folk med ulike lidelser og problemer hvor det er helt greit å blåse ut, og et og annet lite lukket forum med stor takhøyde. 

Skrevet

Må det være en plass der andre kan lese det du skriver eller skal du skrive så du selv kan få det ut og lese det?

Skrevet

???

Dersom du bare har lyst til å lesse av seg vanskelige følelser, så synes jeg dagbok kan være en egnet løsning.

Skrevet

Kan du ikke bare ta det ut på jobben som så mange andre? Sorry, dårlig dag... Jobben er helt klart ikke stedet. 

Støtter forslaget om blogg. Det finnes mange veldig enkle bloggmaler nå, så det er jeg sikker på at du klarer. Ellers finnes det jo mange grupper for folk med ulike lidelser og problemer hvor det er helt greit å blåse ut, og et og annet lite lukket forum med stor takhøyde. 

hvor??

Anonymkode: cbacd...f0b

Skrevet

Må det være en plass der andre kan lese det du skriver eller skal du skrive så du selv kan få det ut og lese det?

Jeg trenger litt kommunikasjon med andre.  Ellers ville det vært godt nok med en dagbok.

Skrevet

Jeg får ta det ut på jobben, hjemme og blant venner.  Jeg har vært på et forum som jeg følte var nyttig en periode.  Men det ble mye klemmeansikter istedenfor kommentarer, og det hjalp en stund men ikke i lengden.

Skrevet

Litt avhengig av hva du vil skrive om, men www.traumeverden.net er et sted. Min erfaring er at det er lav toleranse av psykiatri på Kvinneguiden. Du har også http://forum.selvskading.net.

Anonymkode: e6da5...1da

Jeg begynte å registrere meg på den siste der, men når de spør etter fødselsdato så ville jeg ikke mer. Vil ikke risikere å bli identifisert.

Skrevet

Skriv en falsk dato da vel...

Anonymkode: 81a77...05a

Skrevet

Kan du ikke bare skrive her? 

Jeg har forstått at de ikke ønsker slike innlegg her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...