Gå til innhold

Noen som kjenner til et bra nettsted når jeg bare trenger å få det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Å få det ut" er ikke det en slags utagering? vil det komme noe bra ut av det? Er det ett poeng att andre leser det? Hvorfor?

Anonymkode: 2d53d...450

Skrevet

"Å få det ut" er ikke det en slags utagering? vil det komme noe bra ut av det? Er det ett poeng att andre leser det? Hvorfor?

Det kan i blant være godt å vite at andre leser det en deler. Mange forteller ting til psykologen sin som man ikke tør fortelle til andre og kanskje lukkede forum har samme effekt?

Anonymkode: e6da5...1da

Skrevet

Mulig det, folk er forskjellige :)

Skrevet

Det hjelper. På et forum der andre velger om de vil lese, så skulle jeg heller ikke tro det trenge å plage andre. Men det er kanskje best med innadgering hvis det likevel gjør det.

Anonymkode: 7a8aa...37d

Skrevet

Jeg får ta det ut på jobben, hjemme og blant venner.  Jeg har vært på et forum som jeg følte var nyttig en periode.  Men det ble mye klemmeansikter istedenfor kommentarer, og det hjalp en stund men ikke i lengden.

Det kan være litt irriterende, men det meste blir hva vi gjør det til. Yin og yang, karma, man høster hva man sår, what comes around goes around og bla bla bla. Du kommenterte kanskje ikke så mye selv heller? Jeg håper du finner et sted du kan trives.

Skrevet

Det kan være litt irriterende, men det meste blir hva vi gjør det til. Yin og yang, karma, man høster hva man sår, what comes around goes around og bla bla bla. Du kommenterte kanskje ikke så mye selv heller? Jeg håper du finner et sted du kan trives.

Det er mulig det. Men jeg var bare ærlig på hvorfor jeg ikke hadde så mye utbytte av det. Jeg var ikke irritert. Jeg satte pris på at noen bryr seg. Men jeg hadde lite igjen for det etter en stund, og valgte å trekke meg ut.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Meldingsforumet?

Skrevet

Det er mulig det. Men jeg var bare ærlig på hvorfor jeg ikke hadde så mye utbytte av det. Jeg var ikke irritert. Jeg satte pris på at noen bryr seg. Men jeg hadde lite igjen for det etter en stund, og valgte å trekke meg ut.

Skjønner, sånn er det noen ganger. Det er jo greit å gi det et seriøst forsøk hvis man trenger et sosialt nettsted, men er det ikke det rette finnes det utallige andre å utforske. 

Skrevet

Meldingsforumet?

Er ikke meldingsforum for å gi meldinger? Jeg har ikke sett andre bruke det til å få ut vanskelige følelser, og kommunikasjon med andre.

Skrevet

Er ikke meldingsforum for å gi meldinger? Jeg har ikke sett andre bruke det til å få ut vanskelige følelser, og kommunikasjon med andre.

Meldingsforumet har i perioder vært mye brukt til å uttrykke frustrasjon. 

Skrevet

Skrevet

Det blir lite brukt til det nå. Det vil nok heller ikke bli bedre der. Jeg har fått mitt stempel på dol, og det vil nok ikke endre seg om jeg benytter meldinger.

Skrevet

Dersom du ønsker å kommunisere med andre mennesker, så innebærer vel det også å orke å forholde seg til at ikke alle skriver nøyaktig det du ønsker. Du sier at du har fått ditt stempel på dol; jeg tenker at du har latt oss bli kjent med enkelte sider av deg selv som for oss fremstår ganske tydelig. Tilbakemeldingene du får er basert på både det du skriver i det enkelte innlegg og hvordan vi kjenner deg generelt.  Det er ikke alltid alle er enig med deg i din oppfatning av hva som er mulig og ønskelig.

Jeg synes det er uklart hva du egentlig ønsker deg. Hvis du bare skal tømme ut gørr, så synes jeg dagbok er det beste medium.

Skrevet

Dersom du ønsker å kommunisere med andre mennesker, så innebærer vel det også å orke å forholde seg til at ikke alle skriver nøyaktig det du ønsker. Du sier at du har fått ditt stempel på dol; jeg tenker at du har latt oss bli kjent med enkelte sider av deg selv som for oss fremstår ganske tydelig. Tilbakemeldingene du får er basert på både det du skriver i det enkelte innlegg og hvordan vi kjenner deg generelt.  Det er ikke alltid alle er enig med deg i din oppfatning av hva som er mulig og ønskelig.

Jeg synes det er uklart hva du egentlig ønsker deg. Hvis du bare skal tømme ut gørr, så synes jeg dagbok er det beste medium.

Jeg kommuniserer med mange i RL, men har aldri opplevd noe slik, selv om vi kan være uenig. 

Som sagt så fungerer ikke dagbok. Derfor spør jeg i denne tråden om noen kjenner til et annet nettsted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...