Gå til innhold

Hvor vanlig er det å få verge ved bp1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

brukte så mye penger på reising og gutter at leiligheten nesten ble tvangssolgt, og har verge den dag i dag flere år etter. Dette er vel uvanlig?

Skrevet

brukte så mye penger på reising og gutter at leiligheten nesten ble tvangssolgt, og har verge den dag i dag flere år etter. Dette er vel uvanlig?

Jeg vet ikke hvor uvanlig det er, men synes det er bra at du har en slik løsning siden du ikke har foreldre som kan følge litt med.

Skrevet

Bare av ren nysgjerrighet (for å forstå denne kjønnsrollen) - hva vil det si å bruke så mye penger på gutter?

Det pleier jo normalt sett å være motsatt.

Skrevet

Bare av ren nysgjerrighet (for å forstå denne kjønnsrollen) - hva vil det si å bruke så mye penger på gutter?

Det pleier jo normalt sett å være motsatt.

han var tyrkisk :)

Skrevet

han var tyrkisk :)

OK :-)

Jeg ble på en fest en gang tilbudt 50 øre av en jente for å bli med henne hjem. Syntes det var så morsomt at jeg takket ja. Det er mange år siden nå, heldigvis.

Så jeg er nok ganske billig ;p hehe

Skrevet

OK :-)

Jeg ble på en fest en gang tilbudt 50 øre av en jente for å bli med henne hjem. Syntes det var så morsomt at jeg takket ja. Det er mange år siden nå, heldigvis.

Så jeg er nok ganske billig ;p hehe

jeg ble tilbudt 5000kr av en på et utested og en annen fikk jeg bare si min pris på samme utested, men turte ikke gjennomføre det nei.

Skrevet

jeg ble tilbudt 5000kr av en på et utested og en annen fikk jeg bare si min pris på samme utested, men turte ikke gjennomføre det nei.

Jeg kjente henne jo fra før, jeg ville nok neppe gått til sengs med en ukjent person hvor den eneste motivasjonen var å tjene 50 øre. Jeg syntes bare hele greia var fantastisk morsomt. Og jeg tror hun hadde en eller annen fantasi om å kjøpe menn. 

Jaja, vi har vel alle vært unge og dumme.

Blomsterfluen
Skrevet

jeg ble tilbytt 1000 kr for å vise rumpa eller puppene mine til en gutt som tilfeldigvis kom syklende forbi og bråstoppet og spurte meg om dette.

Skrevet (endret)

Jeg syntes det var vanskelig at han ville ha så mye penger, men var redd han skulle forlate meg. Så ble jeg hypoman og ga blaffen i pengene! Så ble jeg manisk og psykotisk og han forlot meg fordi han syntes jeg var dum og gal. Så jeg brukte to mnd på å få han tilbake , skrev melding på melding utrolig lange brev. Helt besatt. All tankevirksomhet gikk ut på å få one last fuck med han. Det skjønte han og jeg fikk opptil flere meget dyre. 

Brydde meg ikke om pengene, tenkte jeg var så rik og så for meg pengene Gro tilbake på trær. Leide dyr leilighet i Tyrkia og regningene hjemme vokste. 

Endret av Annkarin
Skrevet

Jeg syntes det var vanskelig at han ville ha så mye penger, men var redd han skulle forlate meg. Så ble jeg hypoman og ga blaffen i pengene! Så ble jeg manisk og psykotisk og han forlot meg fordi han syntes jeg var dum og gal. Så jeg brukte to mnd på å få han tilbake , skrev melding på melding utrolig lange brev. Helt besatt. All tankevirksomhet gikk ut på å få one last fuck med han. Det skjønte han og jeg fikk opptil flere meget dyre. 

Brydde meg ikke om pengene, tenkte jeg var så rik og så for meg pengene Gro tilbake på trær. Leide dyr leilighet i Tyrkia og regningene hjemme vokste. 

Oi, det var såpass ja. Vel, dessverre er det en del som ikke eier moral. Bare det å ligge med noen som er så syke som du var på den tiden synes jeg høres ille ut. Å ta betalt for det er enda verre.

Hvor stor ble den økonomiske skaden av alt dette?

Skrevet

Oi, det var såpass ja. Vel, dessverre er det en del som ikke eier moral. Bare det å ligge med noen som er så syke som du var på den tiden synes jeg høres ille ut. Å ta betalt for det er enda verre.

Hvor stor ble den økonomiske skaden av alt dette?

jeg hadde sløst bort 800.000 kr på to år, men det var snakk om en tidligere episode også der jeg ditchet utdannelsen min for å reise til syden PGA en mann som ikke var interessert, men jeg måtte bare glo på han, så jeg betalte 5 turer frem og tilbake og spanderte tur på søstera til en venninne, betalte all mat og drikke for oss begge med kredittkort.

Jeg var så syk på slutten i Tyrkia at det nærmest er et under fra Gud at jeg kom meg hjem. Jeg trodde alle i byen var med på spillet gigologutten styrte og jeg trodde alle taxisjåførene var med på spillet som jeg var for paranoid til å ta taxi, trodde jeg var overvåket av biler og kameraer. Trodde tante og onkel var i både I byen og flyplassen så trodde jeg skulle ta fly til Tromsø med de istedenfor Oslo. Et under altså at jeg kom meg hjem. En venninne holdt på å ringe UD fra Norge.

Var for disorganisert i tankene til å pakke.. Vurderte legge igjen bagasjen for å greie reise hjem. Men plutselig mens jeg trodde gigologutten overvåket meg live gjennom plantet kamera i PC min trodde jeg han styrte tankene mine og gjorde meg strukturert nok til å vaske og pakke . 

Skrevet

Det er helt merkelig hvordan spillet bare fortsetter og fortsetter. Helt til jeg trodde venninna mi skulle stjele alle pengene mine og bankkodene, gi de til gigologutten , drepe meg og hørte henne komme opp trappen, livredd. Så husker jeg ikke mer på en måned etter de fikk meg i ambulansen , var sperret inne og det var et helvete med belteseng på skjerma 

nei kommer aldri over det, er traumatisert 

Skrevet

Er ikke innleggelsen som traumtiserer, men spillet 

Skrevet

Høres ille ut. Jeg har en venn med bipolar 1, og hen har gjort mye dumt. Blandt annet dratt til utlandet for å treffe en person som hen hadde snakket med i 2 timer, uten penger til returbillet, og hen som jeg kjenner har ett alvorlig handikap, som gjør en totalt avhengig av hjelp. Hen har interminskonto på sosialen nå, hatt i mange år.

Anonymkode: e3ba5...ecb

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet (endret)

Det er nok dessverre langt mer uvanlig enn det burde være.

PS: Jeg kan ikke slutte å forundres over at noen er så kortsynte at de i det hele tatt tror slike sydenromanser med innfødte er noe å satse på.

Endret av Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

PS: Jeg kan ikke slutte å forundres over at noen er så kortsynte at de i det hele tatt tror slike sydenromanser med innfødte er noe å satse på.

Ikke så rart egentlig når folk er så syke at de brenner av 800.000 på tullball?

Anonymkode: 8fda7...6ab

Skrevet

Jeg har hele veien trodd at det ved BP var depresjonene som var farlige (pga selvmordsfare) evt blandede episoder siden man da hadde energi til å ta sitt eget liv.

Men ser nå hvorfor mani er enda verre. 

Skrevet

Jeg har hele veien trodd at det ved BP var depresjonene som var farlige (pga selvmordsfare) evt blandede episoder siden man da hadde energi til å ta sitt eget liv.

Men ser nå hvorfor mani er enda verre. 

ja mani sleit sånn på hodet at jeg hadde restplager i et par år etterpå, der hodet var så sliten og kaos at måtte legge meg rett ned, mye verre enn depresjoner noen sinne gjorde meg. det sier jeg selv om jeg er sikker på smerten ved depresjon hadde fått meg til å dø uten medisin

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...