eli99 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hei jeg er en seksuell aktiv jente på 16 år og noen nog jeg bruker kondom hver gang jeg og kjeresten min har sex... den har ikke sprukket vi er veldig forsiktig begge to han trekker seg ut itilleg for å være sikker Men min mens har uteblitt snart i 2 månder.. sist jeg hadde dett var slutten på november.jeg sliter med uregelmessig mensen hele tiden, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få regelmessig mens så jeg ikke får de midt i en skoletime.og vi får ikke lov til og gå på do å det er frusterende å må med tamponger eller bind hele tiden fordi jeg vet ikke når den putslig kommer... jeg merker ikke når selve mensen kommer men jeg har uutholdige smerter når den først har kommet.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409502-mensen-hva-skjer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hei jeg er en seksuell aktiv jente på 16 år og noen nog jeg bruker kondom hver gang jeg og kjeresten min har sex... den har ikke sprukket vi er veldig forsiktig begge to han trekker seg ut itilleg for å være sikker Men min mens har uteblitt snart i 2 månder.. sist jeg hadde dett var slutten på november.jeg sliter med uregelmessig mensen hele tiden, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få regelmessig mens så jeg ikke får de midt i en skoletime.og vi får ikke lov til og gå på do å det er frusterende å må med tamponger eller bind hele tiden fordi jeg vet ikke når den putslig kommer... jeg merker ikke når selve mensen kommer men jeg har uutholdige smerter når den først har kommet..Har du tatt en graviditetstest? Det er første bud når mensen uteblir! Om du begynner på p-piller vil mensen bli mer regelmessig (det er vanlig med blødningsforstyrrelser de første 3 mnd!) og det er kanskje ikke så dumt siden du alt er seksuelt aktiv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409502-mensen-hva-skjer/#findComment-3672515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.