stjernestøv Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Hva betyr det?Å finne ut av medisineringen din, hvilke medisiner du trenger. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Skrevet 15. januar 2016 Å finne ut av medisineringen din, hvilke medisiner du trenger. ok. Kan det hende at de legger meg inn også da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 ok. Kan det hende at de legger meg inn også da?Tror ikke det, men jeg har blitt lagt inn for å begynne på medisiner før. Så man vet jo aldri. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Skrevet 15. januar 2016 Kan man bli lagt inn på dps av sterk angst? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Skrevet 15. januar 2016 Noen som vet om man kan bli lagt inn på dps av fruktelig angst for alt mulig? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Det kan man sikkert. Sist helg ble en person innlagt hos oss pga frosset vannrør, så da kan en sikkert bli innlagt pga angst også.Det er lettere å vite hva som menes om du kan fortelle hvorfor du ble henvist. 1 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Skrevet 15. januar 2016 Det kan man sikkert. Sist helg ble en person innlagt hos oss pga frosset vannrør, så da kan en sikkert bli innlagt pga angst også.Det er lettere å vite hva som menes om du kan fortelle hvorfor du ble henvist.jeg ble henvist til dps for å få medisinvurdering fordi jeg har kraftig angst for så masse. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 15. januar 2016 Skrevet 15. januar 2016 Det kan man sikkert. Sist helg ble en person innlagt hos oss pga frosset vannrør, så da kan en sikkert bli innlagt pga angst også.Det er lettere å vite hva som menes om du kan fortelle hvorfor du ble henvist.Nå måtte jeg humre, men burde vel ikke det egentlig. Stakkars da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.