Gå til innhold

Vanskelig å slanke seg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har brent meg en del på ostesmørbrød selv, er så godt at vanskelig å begrense seg

var 80,1 i formiddag så håper på 79,9 i morgen

selv spist vafler idag og myfitnesspal appen sier jeg ikke kan innta mer enn m200 kcal idag

Ikke lett dette :( 

Jeg veide 95 kilo i dag, var jo oppe i 99,9 kilo. Det har jo gått nedover men likevel, hadde gått fortere uten medisiner. Men jeg klarer ikke slutte på seroquel, liker ikke å ikke sove. 

Fant sjokoflarn og, dobbel med sjokolade inni...mmmmmmm. Nå er alt ødelagt!!!!! Skitt! Har hatt ulvehunger i hele dag, nå holdt jeg ikke ut. 

Ingenting er ødelagt om du setter fra deg esken med kjeks og fortsetter med gode vaner. Tenk på det som en livsstil, ikke som en diett. I morgen kan du gå deg en god tur i vinterværet. 

Annonse

Ingenting er ødelagt om du setter fra deg esken med kjeks og fortsetter med gode vaner. Tenk på det som en livsstil, ikke som en diett. I morgen kan du gå deg en god tur i vinterværet. 

Har spist en haug nå :( 

Får skjerpe meg i morgen ja...hvis jeg klarer da. Føler det hadde vært bedre om jeg hadde sluttet med medisiner, men det er så vanskelig. 

Har spist en haug nå :( 

Får skjerpe meg i morgen ja...hvis jeg klarer da. Føler det hadde vært bedre om jeg hadde sluttet med medisiner, men det er så vanskelig. 

Stjernestøv nå må du gi deg. I dag veide du 95 kilo, det går nedover på vekta, slutt å syt om hvor mye raskere alt ville gått dersom du seponerte medisiner. Seponerer du alt blir du så dårlig at knapt klarer å bevege deg opp av stolen, du sitter å stirrer i skjermen dag ut og dag inn og er livredd. Du har kuttet sigaretter og gått over på damp, ikke bare det, du har redusert jevnlig på nikotinen. Du har begynt med noen turer ut og du har gjort gode grep for å legge om kostholdet ditt. Du gjør det bra, veldig bra faktisk,  ...og du må som resten av oss tåle at ting tar tid.

Stjernestøv nå må du gi deg. I dag veide du 95 kilo, det går nedover på vekta, slutt å syt om hvor mye raskere alt ville gått dersom du seponerte medisiner. Seponerer du alt blir du så dårlig at knapt klarer å bevege deg opp av stolen, du sitter å stirrer i skjermen dag ut og dag inn og er livredd. Du har kuttet sigaretter og gått over på damp, ikke bare det, du har redusert jevnlig på nikotinen. Du har begynt med noen turer ut og du har gjort gode grep for å legge om kostholdet ditt. Du gjør det bra, veldig bra faktisk,  ...og du må som resten av oss tåle at ting tar tid.

Ja som de sa på modum "TTT" de tre Tene= Ting Tar Tid. Skulle bare ønske det gikk raskere, jeg er så utålmodig. Men takk for at du sier jeg gjør det bra :-) Føler ikke det akkurat i dag da men, får skjerpe meg i morgen. 

Ja som de sa på modum "TTT" de tre Tene= Ting Tar Tid. Skulle bare ønske det gikk raskere, jeg er så utålmodig. Men takk for at du sier jeg gjør det bra :-) Føler ikke det akkurat i dag da men, får skjerpe meg i morgen. 

Jeg er oppriktig imponert over deg. Drit i kjeksene, vi snubler alle sammen men vi fortsetter likevel. I morgen er det en ny dag.

Annonse

Ikke lett dette :( 

Jeg veide 95 kilo i dag, var jo oppe i 99,9 kilo. Det har jo gått nedover men likevel, hadde gått fortere uten medisiner. Men jeg klarer ikke slutte på seroquel, liker ikke å ikke sove. 

Du hadde IKKE gått ned fortere uten medisiner.

Anonymkode: 56f25...933

De som forsøker streng slanking mislykkes oftere enn de som er tolmodige. Statistikken viser også at jojo-slanking er mer skadelig for kroppen enn overvekten i seg selv, samt at de som slanker seg på denne måten ofte går opp mer i vekt enn de hadde i utgangspunktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...