Gå til innhold

Renholder vs salgsmedarbeider

Anbefalte innlegg

Hei.

Hva er tyngst å jobbe med idag; som renholder eller salgsmedarbeider på bensinstasjon?

Har hørt at renhold har blitt veldig lett og at det på bensinstasjon er mye stress. 

Det er også fast arbeidstid som renholder og bedre betalt. 

Noen synspunkter? 

Anonymkode: ab9e0...377

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409508-renholder-vs-salgsmedarbeider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir alltid imponert over hvor flinke de som jobber på bensinstasjon er til å holde rede på hvem som har fyllt bensin, og hvilken pumpe/bil de har. Det hadde aldri i verden jeg klart. Hadde jeg stått der hadde det blitt totalt kaos. Hadde ikke husket hvem som skulle ha pølse engang.

Blir alltid imponert over hvor flinke de som jobber på bensinstasjon er til å holde rede på hvem som har fyllt bensin, og hvilken pumpe/bil de har. Det hadde aldri i verden jeg klart. Hadde jeg stått der hadde det blitt totalt kaos. Hadde ikke husket hvem som skulle ha pølse engang.

Det står på skjermen :) 

Annonse

Vil du begrunne dette? :)

Jeg kjenner en som jobbet på bensinstasjon en periode og han sa at det var pyton, spesielt på kveld og natt i helgene, mye fulle folk og bråk. På bensinstasjonen ikke langt unna der kjæresten min bor meldes det om bråk derfra i lokalavisa hver helg og av og til i uka også har jeg inntrykk av.

Men ikke tro at renhold er et lett yrke! Det er tungt for kroppen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...