Blomsterfluen Skrevet 16. januar 2016 Skrevet 16. januar 2016 På,onsdag skal jeg til medisinsk vurdering i en halv time hvor det kommer en psykiater fra haugaland dps og skal vurdere meg. Jeg har angst for masse, og da lurer jeg på om det kan hende at han tilbyr innleggelse for behandling av angsten? Jeg ble henvist til dps fordi jeg har angstproblematikk av fastlegen til medisinsk vurdering. Senere skal jeg til psykolog. Håper på et skikkelig svar, for dette er noe jeg lurer på. 0 Siter
ISW Skrevet 16. januar 2016 Skrevet 16. januar 2016 Kjære deg,HVORDAN skal NHD eller noen andre her kunne vite om din psykiater kommer til å tilby deg en innleggelse?DPS tilbyr innleggelser og man kan legges inn for angst hvis angsten er alvorlig nok. Rent generelt. Men det er ikke mulig for noen her å vite hva din psykiater vil tenke. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Skrevet 16. januar 2016 Kjære deg,HVORDAN skal NHD eller noen andre her kunne vite om din psykiater kommer til å tilby deg en innleggelse?DPS tilbyr innleggelser og man kan legges inn for angst hvis angsten er alvorlig nok. Rent generelt. Men det er ikke mulig for noen her å vite hva din psykiater vil tenke.ok. Det tenkte jeg ikke på. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. januar 2016 Skrevet 16. januar 2016 Hvis psykiateren mener at innleggelse er nødvendig og et klart bedre tilbud til deg, kan han tilby innleggelse.Helt generelt (dvs ikke spesielt for deg) mener vi at angst kan behandles best med poliklinisk behandling. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Skrevet 16. januar 2016 Hvis psykiateren mener at innleggelse er nødvendig og et klart bedre tilbud til deg, kan han tilby innleggelse.Helt generelt (dvs ikke spesielt for deg) mener vi at angst kan behandles best med poliklinisk behandling.ok. Hvorfor behandles det best med poliklinisk behandling, og ikke med innleggelse? 0 Siter
ISW Skrevet 16. januar 2016 Skrevet 16. januar 2016 ok. Hvorfor behandles det best med poliklinisk behandling, og ikke med innleggelse?Fordi du ikke kan sitte i en beskyttet omgivelse og forvente at angsten blir bedre. Du må selv ut og rive hodet av angsten. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Skrevet 16. januar 2016 Fordi du ikke kan sitte i en beskyttet omgivelse og forvente at angsten blir bedre. Du må selv ut og rive hodet av angsten.ok. Jeg trodde dps jobbet med å hjelpe å ikke ha angst, ved å legge personen inn og greie ut medisiner, jeg. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Skrevet 16. januar 2016 Jeg har også sluttet med abilify i samråd med lege, noe mamma er svært uenig i. Jeg føler jeg er i en boble. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.