AnonymBruker Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Huset er 100 % belånt med boliglån, så vi får ikke bakt inn noen lån i boligen. Har nærmest tryglet banken om hjelp, men ingen vil, forståelig nok, ikke hjelpe oss med refinans. Jeg har også foreslått at de kan ta en refinans som lønnstrekk på min lønn hvis det er mulig, men det var blankt nei fra både min og hans bank. Vi har også søkt i ørten andre banker. Vi har foreslått mange løsninger. Nå har vi som sagt 5000,- mer å leve for i mnd fremover, og ungdommen har også fått seg fast jobb. Nå klarer vi oss, selv om vi selvsagt ikke har god råd. Vi må fortsatt vende og snu på krona, men økonomen går i hvertfall ikke til dundas slik at vi må søke gjeldssanering. Vi er vant til å leve sparsommelig. Vi skal bruke all arven på gjelda. Og vi skal ikke ta opp mer forbrukslån og kredittkort. Når vi har fått arven og betalt ut gjelda,skal vi spare mye av det vi bruker på å betale på lån i dag, slik at vi unngår å ta opp lån i fremtiden. Vi har aldri levd noe liv i luksus. Anonymkode: 68e4c...41d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409520-noen-med-greie-p%C3%A5-gjeldssanering-her/page/4/#findComment-3676482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Den 01.02.2016 at 21.17, AnonymBruker skrev: Huset er 100 % belånt med boliglån, så vi får ikke bakt inn noen lån i boligen. Har nærmest tryglet banken om hjelp, men ingen vil, forståelig nok, ikke hjelpe oss med refinans. Jeg har også foreslått at de kan ta en refinans som lønnstrekk på min lønn hvis det er mulig, men det var blankt nei fra både min og hans bank. Vi har også søkt i ørten andre banker. Vi har foreslått mange løsninger. Nå har vi som sagt 5000,- mer å leve for i mnd fremover, og ungdommen har også fått seg fast jobb. Nå klarer vi oss, selv om vi selvsagt ikke har god råd. Vi må fortsatt vende og snu på krona, men økonomen går i hvertfall ikke til dundas slik at vi må søke gjeldssanering. Vi er vant til å leve sparsommelig. Vi skal bruke all arven på gjelda. Og vi skal ikke ta opp mer forbrukslån og kredittkort. Når vi har fått arven og betalt ut gjelda,skal vi spare mye av det vi bruker på å betale på lån i dag, slik at vi unngår å ta opp lån i fremtiden. Vi har aldri levd noe liv i luksus. Anonymkode: 68e4c...41d Godt å høre at den verste krisen er over. Ønsker deg noen lettere uker nå <3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/409520-noen-med-greie-p%C3%A5-gjeldssanering-her/page/4/#findComment-3676683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.