AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 livredd for jåbbintervjucv med stort hull, føler meg åttisjumen må opp om morran og trenger ny jobbfordi jeg vil bli sjefssnobbmed god rådikke piggtråd våknet tidlig i sjokkselvtilliten løp avgårde med en reinsdyrflokkskjelver og stammer foran tre alvorlige mennhvordan skal jeg klare det igjende spør: hva gjorde du mellom totusenogto og tijeg vandret på en ukjent sti, ble med i et facistparti, reiste til Haiti, mye apati har lyst å ta en halv sobriler det lurt, er i tvilandre råd, kan jeg fåjeg søker rundt på måfå nav og psykiatri hva lærte jeg derhusker bare angstkjensleringen jobbintervjutreningrett deg opp i ryggen, ingen skjeningjo, en venninne sa det en gangkunne ikke tro at det gikk an derfor spør jeg dere her på forumhva skal jeg gjøre når jeg føler meg som oppvaskskumnår jeg skjelver som ospeblader som falt i fjorog ble liggende med nesen nedgravd i jordnår jeg ikke kjenner at jeg har verdi, har fortjent, ikke kanskulle ønske jeg var en edelgran Anonymkode: 82a41...760 3 Siter
XbellaX Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Ring Onkel P, vi trenger en oppfølger til "Styggen på ryggen" og jeg tror du og Onkel kunne fått til et aldeles glitrende samarbeid. Personlig kunne jeg tenke meg Kari Bremnes på koret. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje det.Er det en god ide å ta en halv sobril før et jobbintervju, eller burde man være i det upåvirkede-ikkedopete- selvet?Hvis noen har noen god råd generelt "alt om jobbintervju". Si i fra. Hvem skal jeg være. Anonymkode: 82a41...760 0 Siter
gråstein Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje det.Er det en god ide å ta en halv sobril før et jobbintervju, eller burde man være i det upåvirkede-ikkedopete- selvet?Så lenge du ikke blir "påvirket" av det er det sikkert ok.Hvis noen har noen god råd generelt "alt om jobbintervju". Si i fra. Hvem skal jeg være.Vær "deg selv", vel. 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. januar 2016 Skrevet 18. januar 2016 Kanskje det.Er det en god ide å ta en halv sobril før et jobbintervju, eller burde man være i det upåvirkede-ikkedopete- selvet?Hvis noen har noen god råd generelt "alt om jobbintervju". Si i fra. Hvem skal jeg være. Anonymkode: 82a41...760Å være nervøs for et jobbintervju er vanlig og "normalen", dropp sobrilen, dette fikser du. Legger ved noen gode tips til selve intervjuet, lykke tilhttp://www.nettbladet.com/jobb-og-karriere/jobbintervju-tips.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.