Gå til innhold

advarsel fra aliens om menneskeheten...

Anbefalte innlegg

Ok, trodde ikke det gjorde det, da er hun jo syk og trenger medisiner. 

Ja. Hun er det.

Jeg er redd bare medisiner kan hjelpe i denne situasjonen. Det er greit å tro på hva man vil, men denne vrangforestillingen skaper jo enormt med plager for henne (dødsangst). Det er forskjellig fra å kjenne energier (hvilket du jo ikke blir like redd for).

Fortsetter under...

Ja. Hun er det.

Jeg er redd bare medisiner kan hjelpe i denne situasjonen. Det er greit å tro på hva man vil, men denne vrangforestillingen skaper jo enormt med plager for henne (dødsangst). Det er forskjellig fra å kjenne energier (hvilket du jo ikke blir like redd for).

Snakket om "Det store hvite broderskap jeg", det var der videoen kom fra. Snakket ikke om energier. 

Annonse

Ja, du må gjerne tro det (også). Det plager ikke meg - men det plager meg at Blomsterfluen blir så utrolig dårlig som hun blir...

Er det min feil at Blomsterfluen sliter da? Hva kan jeg gjøre med det? Håper hun får hjelp da = medisiner. 

Trompetlydene i himmelen som ble hørt verden rundt er sikkert et varsel om undergang. Det sier han mannen i youtubevideoen.

Ok. og hva skal du gjøre med det?

Om jeg lager en film og legger ut på youtube hvor jeg sier at alt dette er bare vås og tull - vil du tro på meg da? Hvorfor ikke? Du tror jo  på de ande selv om du ikke aner hvem det er.

Gjest Gargamel

Nei noen er veldig A4, og klarer ikke se verden med andre briller enn sine egne. 

Skal man virkelig tro at to soler dukker opp på himmelen uten at folk legger merke til det? Det må vel være en eller annen grense for hva man skal tro på.

Gjest Gargamel

Ok. og hva skal du gjøre med det?

Om jeg lager en film og legger ut på youtube hvor jeg sier at alt dette er bare vås og tull - vil du tro på meg da? Hvorfor ikke? Du tror jo  på de ande selv om du ikke aner hvem det er.

Det var et veldig enkelt og godt poeng, Lillemus:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...