Gå til innhold

advarsel fra aliens om menneskeheten...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gargamel

Kaller dere dette sun-dogs?: 

vi trenger ikke forklare det. Hadde det vært to soler ville det vært synlig for alle, og  bare tilfeldig fanget på video. Mange av tilfellene ser ut som sun-dogs, ja.

Morsom tittel: To soler over Indonesia. Ville ikke de to solene vært over hele jorden, og ikke bare Indonesia?

Endret av Gargamel

Annonse

Nå tenker jeg dere ble stille, for dere forstår sikkert at nibiru kommer.

Det er ikke derfor vi slutter å svare, det er fordi du virker lite mottakelig for motargumenter.  Internett er fullt av eventyr og overdrivelser.

Her er en artikkel om hvordan optiske fenomen av typen "flere soler på himmelen", kan oppstå.  Den er fra sidene til meteorologisk institutt, ikke en eller annen tullete dommedagssekt: https://metlex.met.no/wiki/Sun_dog

Hvis du klikker på linken "Optiske fenomener" nederst på siden, finner du enda flere eksempler på synsbedrag som oppstår ved spesielle forhold i atmosfæren. 

Så lenge Knut Jørgen Røed Ødegaard ikke kommer på TV og advarer oss (tror du virkelig han ville holdt seg i ro hvis det var et romskip eller en diger meteor eller komet på vei mot jorda?), trenger du ikke være engstelig for denne typen katastrofer .  Livet er vanskelig nok om vi ikke skal dra inn hele universet ;) 

Håper du får en god helg! 

Blomsterfluen

Ok, hehe :)

Bare virket som om det var min feil, men mulig jeg misforstod. Håper hun får hjelp ihvertfall :) 

jeg var hoss legevakt i natt, og han sa jeg ikke var psykotisk fordi jeg forklarte så bra, og fordi jeg visste hvor jeg bodde og sånt. Så han sendte meg rett hjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...