Gå til innhold

Hvilken storby skal jeg velge ?

Anbefalte innlegg

Takker for alle svar. Tror det blir Barecelona til tross for at jeg har vært der før. Det var en jentetur med alt for mye shopping :) Kunne tenke meg å se mer av byen.

Barcelona er mangefasettert, så ikke et dumt valg. Nå fikk jeg lyst til å dra dit selv!

Fortsetter under...

Takker for alle svar. Tror det blir Barecelona til tross for at jeg har vært der før. Det var en jentetur med alt for mye shopping :) Kunne tenke meg å se mer av byen.

Ettersom det er på sommeren ville jeg valgt som deg :) Som Xtra har den "alt", inklusive bystrand, og det er ikke å forakte. Matmarkedet La Boqueria har du sikkert vært på allerede, men dit kan man alltid vende tilbake.

Ps. Boktips om du har lyst til å begynne å glede deg: Havets katedral :)

Nicklusheletida

Longyearbyen kanskje. Ikke akkurat en storby, men hvis du/dere ikke har vært der før bør dere dra dit. Mer romantisk enn trengsel, støv og trafikk også.

Jeg har vært der også jeg :) Har kjørt snøscooter fra Longyerbyen til til Barentsburg. Jeg og X med hvert vårt barn forran på scooteren. En av de flotteste turene jeg har hatt vært på :) Det kunne jeg ha tenkt meg å gjøre igjen, men jeg må ta litt hensyn til kjæresten også. Han blir med meg på Norgesferie først og etter det har han lyst på litt varme, så jeg velger et sted vi er sikrere litt varmere temperatur enn på Svalbard :-)

Annonse

Nicklusheletida

Ettersom det er på sommeren ville jeg valgt som deg :) Som Xtra har den "alt", inklusive bystrand, og det er ikke å forakte. Matmarkedet La Boqueria har du sikkert vært på allerede, men dit kan man alltid vende tilbake.

Ps. Boktips om du har lyst til å begynne å glede deg: Havets katedral :)

Tusen takk for boktips :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...