Gå til innhold

hva hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

visst du måtte spise samme matrett hver eneste dag til frokost middag og kvelds i en måned, hvilken matrett hadde du da valgt?  pizza virker egentlig ganske greit, du kan jo ha så mye på den, grønnsaker, kjøtt og masse godt :)

Anonymkode: eb5f8...f9b

Om du bytter fyll så er det vel egentlig ikke samme matrett lenger, eller? I såfall hadde jeg nok gått for brødskiver. Så kunne jeg byttet pålegg og noen ganger slengt dem i ovnen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409789-hva-hadde-du-valgt/#findComment-3676014
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

visst du måtte spise samme matrett hver eneste dag til frokost middag og kvelds i en måned, hvilken matrett hadde du da valgt?  pizza virker egentlig ganske greit, du kan jo ha så mye på den, grønnsaker, kjøtt og masse godt :)

Anonymkode: eb5f8...f9b

Her er jeg enig med Trine - om du bytter fyll er det ikke den samme retten. Da kunne jeg jo like gjerne sagt suppe, ikke sant? :) Jeg hadde sikkert endt på knekkebrød med kaviar og hvitost og en frukt til, det er min dille for tiden. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/409789-hva-hadde-du-valgt/#findComment-3676100
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...