En fyr Skrevet 20. februar 2016 Skrevet 20. februar 2016 Den 18.2.2016 at 22.48, PNG skrev: Syns det virker veldig utrygt, med en sånn idiot som verdens mektigste mann. Og når forsvarsdepartementet advarer han mot rakettangrep, så bare: "you are fired!" Ja. Merkelig at så mange amerikanere har sympati for en kandidat med et helt ustyrlig temperament og intellektuell kapasitet som en 10-åring.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 Skrevet 20. februar 2016 2 minutter siden, En fyr skrev: Ja. Merkelig at så mange amerikanere har sympati for en kandidat med et helt ustyrlig temperament og intellektuell kapasitet som en 10-åring.... Amerikanere flest er anti-intellektuelle. Anonymkode: 401bf...91d 0 Siter
PNG Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Skrevet 20. februar 2016 2 hours ago, En fyr said: Ja. Merkelig at så mange amerikanere har sympati for en kandidat med et helt ustyrlig temperament og intellektuell kapasitet som en 10-åring.... Sikter du til meg? 0 Siter
En fyr Skrevet 20. februar 2016 Skrevet 20. februar 2016 1 minutt siden, PNG skrev: Sikter du til meg? Nei, selvfølgelig ikke, siktet til Trump. Folk må ikke bare se på hans politiske program, men også på hvordan han er som person. De personlige egenskapene hans misliker jeg, slik han opptrer mot tilhenger og motstandere er ekkelt. En makthigen og krafsing etter penger som går mye lenger enn for andre kandidater. Folk må gjennomskue ham. Blir ikke forundret om han er psykopat. 0 Siter
PNG Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Skrevet 20. februar 2016 2 hours ago, AnonymBruker said: Amerikanere flest er anti-intellektuelle. Anonymkode: 401bf...91d Mange av de som stemmer FrP er også det. Mange har fått et forakt for Arbeiderpartiets (Jens & Jonas) akademiske måte å prate og tenke på. 0 Siter
PNG Skrevet 20. februar 2016 Forfatter Skrevet 20. februar 2016 22 minutes ago, En fyr said: Nei, selvfølgelig ikke, siktet til Trump. Folk må ikke bare se på hans politiske program, men også på hvordan han er som person. De personlige egenskapene hans misliker jeg, slik han opptrer mot tilhenger og motstandere er ekkelt. En makthigen og krafsing etter penger som går mye lenger enn for andre kandidater. Folk må gjennomskue ham. Blir ikke forundret om han er psykopat. Mange tenker sikkert på den "ivrigheten" som noe som har med den amerikanske drømmen å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.