Gå til innhold

søte vandrende blad insekt jeg har kjøpt fra ebay

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Ååå er de ikke vakre? Jeg kjøpte 24 egg, og jeg gleder meg til de små vennene klekker. Hannen kan flysveve.

naob7.jpg

Kult!

men har du virkelig kjøpt et insekts-egg på ebay ? :D

Anonymkode: a6b3f...426

Annonse

Blomsterfluen
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Denne var enda kulere: http://www.ebay.com/itm/10-x-Awesomely-Coloured-Macleays-Spectre-Stick-Insect-Eggs-Ova-Same-Day-Posting-/191813743139?hash=item2ca8fd7223:g:YloAAOSwGotWmprM

Nå må jeg nesten handle jeg og. Tror du de overlever i norsk skog?

De kjøpte jeg også. De overlever ikke uti naturen i norge, bare som kjæledyr inne.

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

De kjøpte jeg også. De overlever ikke uti naturen i norge, bare som kjæledyr inne.

Ok, kult!

har du dem i akvarium eller?

har du bilde av "hjemmet" demmes? :)

• 2 år senere...
På 26.2.2016 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Ok, kult!

har du dem i akvarium eller?

har du bilde av "hjemmet" demmes? :)

Vi har 9 pinnedyr hatt noen før og men de døde fordi at de kom seg ikke ut av hammet sitt (et skal som skiftes ut etterhvert som de vokser) men vi/jeg har tenkt og skaffe (oss) noen nye så det jeg satser mest på nå er blad

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...