Gå til innhold

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det må være tungt, hjelper vel ikke med smertestillende heller? Håper det går over snart. 

Det hjalp litt med Tramadol, men den var jo liksom egentlig til hunden og jeg tenkte det var lurt å spare dem til jeg virkelig trenger dem. Paracet hjalp absolutt ingenting. Så har jeg prøvd å gå det av meg, jeg prøver alltid å gå av meg problemer, men det hjalp heller ikke. Jeg spenner meg fælt for å ikke begynne å gråte i tide og utide, jeg tror ikke det hjelper på hodet akkurat. Så er jeg skikkelig stiv i nakken, det hjelper jo heller ikke.

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Det hjalp litt med Tramadol, men den var jo liksom egentlig til hunden og jeg tenkte det var lurt å spare dem til jeg virkelig trenger dem. Paracet hjalp absolutt ingenting. Så har jeg prøvd å gå det av meg, jeg prøver alltid å gå av meg problemer, men det hjalp heller ikke. Jeg spenner meg fælt for å ikke begynne å gråte i tide og utide, jeg tror ikke det hjelper på hodet akkurat. Så er jeg skikkelig stiv i nakken, det hjelper jo heller ikke.

Høres vanskelig ut, men husk det blir lettere etterhvert som tiden går. Men det er forferdelig tungt i begynnelsen. 

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Høres vanskelig ut, men husk det blir lettere etterhvert som tiden går. Men det er forferdelig tungt i begynnelsen. 

Ja, jeg prøver å tenke det. Også har jeg øyeblikk som er litt bedre, men så skjer det noe så jeg raser rett ned i kjelleren igjen.

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Å så flink du er :D Trim og ingen sjokolade :) 

Takk Stjerne :) Trim og ingen sjokolade - det er vel som å få i både pose og sekk det hehe. Hvordan går det med vik-fra-meg sjokolade for deg?

Anonymkode: 2e81c...565

stjernestøv
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk Stjerne :) Trim og ingen sjokolade - det er vel som å få i både pose og sekk det hehe. Hvordan går det med vik-fra-meg sjokolade for deg?

Anonymkode: 2e81c...565

Det er bra :D Kremt! Nei det går ikke så bra med meg :( Må slutte med seroquel tror jeg. 

Annonse

Nicklusheletida
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Hva gjør folk på en onsdagskveld?

Jeg tenker mye på enrgier, er det det går i for tia. Hva går det i hos deg?

Jeg har akkurat vært på konfirmasjonsmøte. Det handlet om hvordan det er å være tenåring i dagens samfunn. Gikk dit med den holdningen at det sikkert ikke var noe nytt å lære. Bare så vidt jeg orket å dra etter en slitsom dag på jobb. Har jo vært gjennom det to ganger før tenkte jeg, men det viste seg å være veldig interessant.  Veldig flink psykolog som holdt møtet :) Det satte i gang en del nye tanker .

stjernestøv
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har akkurat vært på konfirmasjonsmøte. Det handlet om hvordan det er å være tenåring i dagens samfunn. Gikk dit med den holdningen at det sikkert ikke var noe nytt å lære. Bare så vidt jeg orket å dra etter en slitsom dag på jobb. Har jo vært gjennom det to ganger før tenkte jeg, men det viste seg å være veldig interessant.  Veldig flink psykolog som holdt møtet :) Det satte i gang en del nye tanker .

Så bra 😊. Fint med konfirmasjoner. 

stjernestøv
8 minutter siden, Xtra skrev:

Her har kvelden gått i ett med (enkel) middagslaging, kjøre barn til trening, handle mat, handle klær til sønn, trene selv, kort besøk hos gamle foreldre og hjelpe med noen småting, hjem igjen, dusje - puh!! Nå sofa.

Hatt det travelt du ja. Får slappe av nå da 😊

Nicklusheletida
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Så bra 😊. Fint med konfirmasjoner. 

He joda, det er siste gangen nå og akkurat denne gangen gruer jeg meg  og gleder meg til den er over, men overfor konfirmanten later jeg som at dette kommer til å bli veldig bra :)

Annonse

stjernestøv
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

He joda, det er siste gangen nå og akkurat denne gangen gruer jeg meg  og gleder meg til den er over, men overfor konfirmanten later jeg som at dette kommer til å bli veldig bra :)

Det blir sikkert veldig bra og 😊

mariaflyfly

Etter jobb: Laga middag. Sovet i 20 min. Jobba. Sett litt på TV sammen med Datra. Jobba litt til. Retta et utkast av en tekst for Guttungen. Jobba litt igjen. Fått Datra i seng. Krangla med Guttungen om slurvete oppgave. Jobba. Mast på Guttungen om å rydde rommet for sikkert 10. gang denne uka. (Vaskehjelpa kommer i morra). Prøvde å jobbe litt igjen. Krangla med Guttungen om ryddinga. Sett gjennom oppgaven til Guttungen igjen, kunne konstatere at han bare hadde gjort halvveis jobb igjen. Krangla med Guttungen om den helvetes oppgaven.

Davar jeg så forbanna at jeg likegjerne gikk ut for å måke snø. Nå har jeg så føkkings vondt i den helvetes skulderen som har krangla siden mai at jeg er enda mer forbanna.

Og dette er liksom meninga med livet? 😡

stjernestøv
3 minutter siden, mariaflyfly skrev:

Etter jobb: Laga middag. Sovet i 20 min. Jobba. Sett litt på TV sammen med Datra. Jobba litt til. Retta et utkast av en tekst for Guttungen. Jobba litt igjen. Fått Datra i seng. Krangla med Guttungen om slurvete oppgave. Jobba. Mast på Guttungen om å rydde rommet for sikkert 10. gang denne uka. (Vaskehjelpa kommer i morra). Prøvde å jobbe litt igjen. Krangla med Guttungen om ryddinga. Sett gjennom oppgaven til Guttungen igjen, kunne konstatere at han bare hadde gjort halvveis jobb igjen. Krangla med Guttungen om den helvetes oppgaven.

Davar jeg så forbanna at jeg likegjerne gikk ut for å måke snø. Nå har jeg så føkkings vondt i den helvetes skulderen som har krangla siden mai at jeg er enda mer forbanna.

Uff da. Det var litt av en dag,ja det er nok meningen med livet. Hørtes ut som en helt normal hverdag 😊

Jeg har fått besøk av kjæresten og hans katt, og vi har spist middag og sett litt TV og undret oss over rar katteoppførsel. Pusene våre har truffet hverandre før og akseptert hverandre. Stekatten bodde her i to uker, med gradvis tilvenning. Og så har han vært to uker hjemme hos seg selv, mye fordi kjærestens barn kom hjem på vinterferie fra studier og jo gjerne ville ha katten hjemme da. :) Men i dag oppførte kattene seg litt merkelig, så de havnet på hvert sitt rom. :) Satser på at det er bedre i morgen. Ikke barebare med sådant "tvangsekteskap". ;) 

påskelilje

Etter jobb var jeg hos kiropraktor, tok bussen hjem, spiste middag (mannen hadde laget), hvilte en halvtime, kjørte dattera + 3 venninner på trening, handlet, hjemom og skiftet til treningstøy, hentet dattera og 4 venninner og kjørte alle hjem (speilglatt, så det tok tid), kjørte på trening, trente fra 20.30-22, hjem, skulle ta et deilig glovarmt bad men det var ikke varmtvann igjen, så jeg lå og hutret i lunka vann og fikk frost i meg og måtte ta på ulltøy, la meg og sovnet 23.45.

påskelilje
9 timer siden, mariaflyfly skrev:

Vi kom hjem fra ferie på søndag. Yngstedattera har latt bagen sin + litt rot rundt stå på badet siden da, og jeg har sagt hver dag at hun må rydde ut av den. Da jeg kom hjem fra trening i går, hadde hun flyttet den to meter og tatt alt tøy ut av den - og lagt det på golvet.... :-P Rommet til eldstejenta er fullstendig bomba, men jeg orker ikke mase.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...