Gå til innhold

Snart kommer Game of Thrones sesong 6

Skal du se GoT s6?  

8 stemmer

1. 1. Skal du se GoT s6?

• Ja
      5
    • Nei
      0
    • Har ikke TV
      1
    • Vet ikke hva det er
      0
    • Skal se The Cosby Show på VHS
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Definitivt. Kanskje den beste serien noen gang. Er dessuten stor fantasy fan. Pløyde igjennom GOT bøkene også, men av de fem mursteinene var bare de to første virkelig gode, Storm of Swords var okay mens Feast of Crows og Dance of Dragons var ganske kjedelige. Overraskende mye merkelige detaljer om dritt i den siste.. syke folk som har diare, hvordan grisemøkk lukter, hester tas inn i salen på Winterfell når vinteren kommer og de driter, og apekatter kommer ombord i skipene til Ironmen og kaster dritt "plop plop plop". Tror ikke jeg kommer til å lese Winds of Winter når (hvis?) GRR Martin fullfører den. Tv-serien har forlatt veldig mye av plotet fra bøkene etter hvert, og er etter min mening mye bedre på grunn av dette.

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer om en drøy måned. Skal du se?

Anonymkode: 4d3ad...e5a

Selvfølgelig. Fikk endelig somla meg til å se sesong 1-5 i høst, og jeg tror kanskje det er en av de beste seriene jeg noen sinne har sett, på tross av masse drap og sex. Kanskje DEN beste, til og med.

Annonse

AnonymBruker
3 hours ago, Mrs D said:

Selvfølgelig. Fikk endelig somla meg til å se sesong 1-5 i høst, og jeg tror kanskje det er en av de beste seriene jeg noen sinne har sett, på tross av masse drap og sex. Kanskje DEN beste, til og med.

Har du HBO på Macen da?

Anonymkode: f34f5...e4c

16 timer siden, Inner self skrev:

Skal iallefall se når den kommer på NRK. Hvis den kommer før på HBO så vurderer jeg å kjøpe en bedre mediaspiller også. Nå har jeg ikke HBO for jeg har forrige generasjons Apple tv.

Har du PC? Nettbrett? Smarttelefon? Kan se HBO på alle disse. Usikker på Windows Phone, dog.

Du trenger strengt tatt bare en PC og nettleser.

4 timer siden, slabbedask skrev:

Man vil jo strengt tatt se på (stor) TV.

Da venter man på at serien kommer på NRK, eller kjøper en enhet som kan vise HBO Nordic på den store TV'n. Som en PS4, XboXOne, Apple-TV, eller kanskje Chromecast (som jeg ikke har greie på, så ikke vet jeg). Eller kjøper en HDMI-kabel og kobler PC til den der store TV'n. Det er et billig alternativ hvis man lar være å kjøpe Monster-kabel. Er ikke veldig vanskelig, hvis man absolutt vil ha det stort.

Jeg så fire sesonger av GoT på en iPad mini, og det fungerte helt fint. For mange er det viktigere å se serien enn å få den splasha utover hele stua.

Annonse

2 timer siden, Mrs D skrev:

Da venter man på at serien kommer på NRK, eller kjøper en enhet som kan vise HBO Nordic på den store TV'n. Som en PS4, XboXOne, Apple-TV, eller kanskje Chromecast (som jeg ikke har greie på, så ikke vet jeg). Eller kjøper en HDMI-kabel og kobler PC til den der store TV'n. Det er et billig alternativ hvis man lar være å kjøpe Monster-kabel. Er ikke veldig vanskelig, hvis man absolutt vil ha det stort.

Jeg så fire sesonger av GoT på en iPad mini, og det fungerte helt fint. For mange er det viktigere å se serien enn å få den splasha utover hele stua.

Viste ikke det gikk på ps4, da er jeg sikret da. Må man laste ned noe eller ligger det inne? Lenge mellom hver gang jeg bruker ps4, men jeg har den.

Ellers foretrekker jeg som slabbedask, å se tv på tv, film osv.

20 timer siden, Inner self skrev:

Viste ikke det gikk på ps4, da er jeg sikret da. Må man laste ned noe eller ligger det inne? Lenge mellom hver gang jeg bruker ps4, men jeg har den.

Ellers foretrekker jeg som slabbedask, å se tv på tv, film osv.

https://no.hbonordic.com/service/faq

Er nå bare å koble PS4 til TV'n da. :)

23 timer siden, Mrs D skrev:

Det vil man jo. En storslagen serie som dette bør nytes på stor skjerm.

Jeg har uansett forrige gen. Apple-TV og padde, og kan se den på TV via AirPlay så jeg klager ikke. Selv om HBO godt kunne giddet å lage en app til den "gamle" Apple-TV'n.

1 time siden, slabbedask skrev:

Det vil man jo. En storslagen serie som dette bør nytes på stor skjerm.

Jeg har uansett forrige gen. Apple-TV og padde, og kan se den på TV via AirPlay så jeg klager ikke. Selv om HBO godt kunne giddet å lage en app til den "gamle" Apple-TV'n.

Forrige Apple-TV har jo en Netflix-app, så da burde egentlig HBO tatt opp konkurransen, enig i det. Men jeg tror sjansen er mindre nå som Apple-TV 4 har kommet, slik jeg har skjønt det kjører ATV 3 og ATV 4 forskjellige OS selv om de i grunnen ser like ut hvis man ser bort fra AppStore.

• 1 måned senere...
7 minutter siden, Inner self skrev:

Lasta ned HBO til playstation i dag, men sesong 6 var ikke kommet, når kommer den?

Mandag kl 03.00.

7 minutter siden, Inner self skrev:

Er det noen som anbefaler noen HBO som ikke har gått på NRK?

Fargo 1 og 2. Noen liker Vikings også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...