AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Breivik ser ut som en 80åring Anonymkode: 0f9e6...cf5 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Så klippet fra retten i dag og fikk helt frysninger. Han er virkelig skummel. Hvor gammel han ser ut bryr jeg meg mindre om. Endret 15. mars 2016 av Xtra 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Breivik ser ut som en 80åring Anonymkode: 0f9e6...cf5 Sett han i isolering og kast nøkkelen. Anonymkode: dddfa...b78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 På tide å oppsøke optiker'n ts. Anonymkode: 55bc4...c2b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Jeg tror han er psykotisk. Tror at hvis det hadde dreid seg om (bare!) psykopati, så ville han ikke holdt på slik alene, da hadde det mer vært et "fellesskap". Men men... Anonymkode: 8ceee...9f0 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sett han i isolering og kast nøkkelen. Anonymkode: dddfa...b78 Det er vel i praksis det de har gjort. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Breivik ser ut som en 80åring Anonymkode: 0f9e6...cf5 Rart han fortsatt gidder å drive med nazihilsner, men det eneste han har igjen i livet er jo å være et forbilde for ekstremister. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror han er psykotisk. Tror at hvis det hadde dreid seg om (bare!) psykopati, så ville han ikke holdt på slik alene, da hadde det mer vært et "fellesskap". Men men... Anonymkode: 8ceee...9f0 De mest ekstreme og åpenbare psykopatene kalles for sosiopater. Jeg synes det er veldig synd at retten ikke tvang ham til en hjernescanningsundersøkelse da rettsaken etter terroren pågikk. Det kunne gitt veldig nyttig informasjon til rettsmedisinske sakkyndige. Anonymkode: f45c0...098 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 Fem års knallhard isolasjon setter spor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 18 minutes ago, AnonymBruker said: De mest ekstreme og åpenbare psykopatene kalles for sosiopater. Jeg synes det er veldig synd at retten ikke tvang ham til en hjernescanningsundersøkelse da rettsaken etter terroren pågikk. Det kunne gitt veldig nyttig informasjon til rettsmedisinske sakkyndige. Anonymkode: f45c0...098 Det der er bare tull. I ICD-10 er det to relevante diagnose; antisosial og narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Etter hva jeg husker fikk ABB begge. Det er heller per i dag ingen somatisk undersøkelse som kan bekrefte eller avkrefte psykiatriske lidelser - og det å i såfall benytte dette i juridisk sammenheng ville være helt feil med tanke på rettsprinsipper. Du vet ikke hva du prater om. Anonymkode: 8ceee...9f0 1 Siter
villakulla Skrevet 15. mars 2016 Skrevet 15. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sett han i isolering og kast nøkkelen. Anonymkode: dddfa...b78 43 minutter siden, Gargamel skrev: Rart han fortsatt gidder å drive med nazihilsner, men det eneste han har igjen i livet er jo å være et forbilde for ekstremister. nei nei,det er ikke nazihilsen, han holder en jojo, det er bare ingen som ser den hahaha 0 Siter
Madelenemie Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 Hei! Jeg er ikke overrasket over at han gjorde nazihilsen, men jeg syns man kunne droppe trykke det bildet av han, da han sikkert ønsket akkurat det. Jeg har sett frem til denne rettsaken, og har sett deler av rettsaken live . Jeg likte hans advokat Storrviks fremlegg, samt statens advokat, og syns det er viktig å få en gjennomgang av hans soningsforhold, da man må sørge for at alle mennesker, tross at de utgjør en fare og sitter på høyrisiko, ikke blir utsatt fpr tortur, hevn, og således at vi bryter menneskerettighetene. Det kom frem en del interessant, spesielt at over 800 registrerte nakenransakelser, (da er ikke alle nakenransakelser tatt med, , i følge hans advokat) pga av isolasjonen, glassveggen han sitter bak bak ved "besøk", utstrakt bruk av håndjern, gripemanøver osv...grunn til å stille spørsmål ved. I tillegg ble jeg sjokkert over at han tidvis, så ofte som hver halvtime, blir lyst på om natten og sjekket, dette er jeg også spent på å høre forsvarer forklare og begrunne. 1 Siter
Maglor Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 En stakkarslig liten klatt av diare-møkk som ikke bør gis noen oppmerksomhet i media. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 Han har mindre hår. Ellers uforandret. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, Madelenemie skrev: Hei! Jeg er ikke overrasket over at han gjorde nazihilsen, men jeg syns man kunne droppe trykke det bildet av han, da han sikkert ønsket akkurat det. Jeg har sett frem til denne rettsaken, og har sett deler av rettsaken live . Jeg likte hans advokat Storrviks fremlegg, samt statens advokat, og syns det er viktig å få en gjennomgang av hans soningsforhold, da man må sørge for at alle mennesker, tross at de utgjør en fare og sitter på høyrisiko, ikke blir utsatt fpr tortur, hevn, og således at vi bryter menneskerettighetene. Det kom frem en del interessant, spesielt at over 800 registrerte nakenransakelser, (da er ikke alle nakenransakelser tatt med, , i følge hans advokat) pga av isolasjonen, glassveggen han sitter bak bak ved "besøk", utstrakt bruk av håndjern, gripemanøver osv...grunn til å stille spørsmål ved. I tillegg ble jeg sjokkert over at han tidvis, så ofte som hver halvtime, blir lyst på om natten og sjekket, dette er jeg også spent på å høre forsvarer forklare og begrunne. Svinet får som han fortjener. Anonymkode: e7256...9f2 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 Jeg tror nå som jeg trodde tidligere at han har Asperger. " 20 % apatisk tidligere og 50% apatisk nå " Slik er det ikke vanlig å uttale seg. Det er vanlig å nøye seg med å si at man er mer apatisk nå enn tidligere. Breivik hadde flere uttalelser av den typen også i 2012, hvor han brukte tall. Jeg tror også det er derfor han tåler isolasjonen bedre enn det andre ville ha gjort. Han har interessen sin som holder han oppe. 0 Siter
Elisabeth36 Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 Professor i psykiatri mener Breivik har Aspergers syndrom. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Har-ikke-forandret-seg-siden-2012-Viser-ingen-tegn-til-isolasjonsskader-8396763.html 0 Siter
Maglor Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 Etter så mange års isolasjon har jeg begynt å elske Paradise Hotel, et klart tegn på at jeg har blitt alvorlig skadet, sier Breivik. For få nazikanaler kanskje? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 12 minutter siden, Elisabeth36 skrev: Professor i psykiatri mener Breivik har Aspergers syndrom. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Har-ikke-forandret-seg-siden-2012-Viser-ingen-tegn-til-isolasjonsskader-8396763.html Ja, det har han nok rett i. 0 Siter
Elisabeth36 Skrevet 16. mars 2016 Skrevet 16. mars 2016 Jeg får bare en tanke om at han ikke kan være psykotisk siden han er den samme personen som han var under rettsaken. En psykotisk person klarer vel ikke isolasjon i 5 år, og fortsatt være oppe å går i gåsetegn ? At han har Pf og muligens Aspergers er vel mer riktig. Han lever i sin egen verden fremdeles virker det som. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.