Gå til innhold

er dette deja vu?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

I dag såg jeg en episode av fjærsynet på nrk tv appen på nettbrettet. Jeg følte at jeg hadde sett den scenen hvor de knuste tomatene på bordet med slegge før. Men jeg tror ikke jeg var født da denne serien ble lagd, og jeg tror aldri jeg har sett denne serien før heller. Det var den sketsjen hvor de skulle forestille en kokk og ingrid espelid, og de skulle lage hjemmelaga ketchup. Jeg visste hva de skulle gjøre før de tok opp sleggene.

Skrevet

Nå er det jo temmelig innlysende hva som skjer i den sketsjen da... Den har gått i reprise et utall ganger opp gjennom årene også.

En deja vu er vel mer når man f.eks. runder et gatehjørne på et sted man aldri har vært før, men føler bestemt at man kjenner seg igjen.

påskelilje
Skrevet

Jeg har ikke sett denne sketsjen, men jeg forstår hva du mener. Ja, jeg vil tro at dette kanskje er en deja vu, men som LIllemus sier, så bruker man det mest slik hun beskriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...