Blomsterfluen Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 I dag såg jeg en episode av fjærsynet på nrk tv appen på nettbrettet. Jeg følte at jeg hadde sett den scenen hvor de knuste tomatene på bordet med slegge før. Men jeg tror ikke jeg var født da denne serien ble lagd, og jeg tror aldri jeg har sett denne serien før heller. Det var den sketsjen hvor de skulle forestille en kokk og ingrid espelid, og de skulle lage hjemmelaga ketchup. Jeg visste hva de skulle gjøre før de tok opp sleggene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars 2016 Skrevet 17. mars 2016 Nå er det jo temmelig innlysende hva som skjer i den sketsjen da... Den har gått i reprise et utall ganger opp gjennom årene også. En deja vu er vel mer når man f.eks. runder et gatehjørne på et sted man aldri har vært før, men føler bestemt at man kjenner seg igjen. 0 Siter
påskelilje Skrevet 18. mars 2016 Skrevet 18. mars 2016 Jeg har ikke sett denne sketsjen, men jeg forstår hva du mener. Ja, jeg vil tro at dette kanskje er en deja vu, men som LIllemus sier, så bruker man det mest slik hun beskriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.