Gå til innhold

Uføre og honnørkort

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
3 minutes ago, XbellaX said:

Jeg tror de fleste mennesker har mer enn nok med seg selv til å gidde å hate, eller ha andre sterke følelser, ovenfor dem som bruker honnørkort. 

En kan jo se det på folk, hva de mener om en. Hvordan de behandler en. Det med honnørkort er bare en liten del av det, selv om det blir veldig tydelig hvem man er, når man trekker det frem, som om man skulle vært en skrøpelig alderspensjonist eller sittet i rullestol. Men men, kanskje jeg ikke burde skrive dette, i tilfelle andre påvirkes av min negativitet? Folk har kanskje best av å være naive.

Anonymkode: 41ee1...73a

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

En kan jo se det på folk, hva de mener om en. Hvordan de behandler en. Det med honnørkort er bare en liten del av det, selv om det blir veldig tydelig hvem man er, når man trekker det frem, som om man skulle vært en skrøpelig alderspensjonist eller sittet i rullestol. Men men, kanskje jeg ikke burde skrive dette, i tilfelle andre påvirkes av min negativitet? Folk har kanskje best av å være naive.

Det jeg synes er litt trist er at du lar deg selv åpenbart defineres av et honnørkort, virker det som? 

AnonymBruker
1 minute ago, XbellaX said:

Det jeg synes er litt trist er at du lar deg selv åpenbart defineres av et honnørkort, virker det som? 

Kanskje man ikke har noe ego da? Slik at overfladiske og kortfattede egenskaper føles som helheten (på en varierende måte).

Hvem vet.

AnonymBruker

Selvfølgelig bruker jeg det der jeg kan. Å ikke gjøre det ville for meg være dumskap med tanke på at jeg ikke har bedt om sykdom som har gjort meg ufør og i tillegg har sykdommen redusert inntekten min betraktelig.

Anonymkode: 707da...dea

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...