Inner self Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 (endret) ? Endret 22. mars 2016 av Inner self 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. mars 2016 Skrevet 22. mars 2016 (endret) Nei, selvsagt ikke. Endret 22. mars 2016 av Nicklusheletida 0 Siter
Wretch Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Ser ikke helt hva du mener nå, terroren kommer da ikke av innvandring / asylinstituttet, men av situasjonen i midtøsten. IS og andre islamistorganisasjoner vil at Vesten skal ligge unna konflikten, og bedriver terror mot den så lenge den ikke gjør det. Med forbehold om at det er noe jeg ikke har fått med meg, siden jeg ikke har lest noe som helst om terroren i dag. 0 Siter
Inner self Skrevet 23. mars 2016 Forfatter Skrevet 23. mars 2016 Det handler om paralellsamfunn Wretch. Når de blir boende i ghettoer. 0 Siter
Wretch Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Just now, Inner self said: Det handler om paralellsamfunn Wretch. Når de blir boende i ghettoer. IS sier det er de som står bak terroren. De trenger ingen ghetto. 1 Siter
Wretch Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Det med ghettoer og store etniske skiller går mer på at det kan konflikter mellom større deler av befolkningen. F.eks. problemene i USA med svarte vs. Politiet etc. Problemet i visse bydeler i Sverige hvor det er utrygt for svensker. 1 Siter
Inner self Skrevet 23. mars 2016 Forfatter Skrevet 23. mars 2016 Du får lese litt om saken. Det handler om en bydel i Brussel, som har blitt ett paralellsamfunn, de kaller det IS sin hovedstad i europa. Det dreier seg om paralellsamfunn som avler IS krigere, og slikt. Litt frustrerende att du uttaler deg så friskt, uten å tydeligvis ha fulgt med på saken... 2 Siter
Wretch Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Just now, Inner self said: Du får lese litt om saken. Det handler om en bydel i Brussel, som har blitt ett paralellsamfunn, de kaller det IS sin hovedstad i europa. Det dreier seg om paralellsamfunn som avler IS krigere, og slikt. Litt frustrerende att du uttaler deg så friskt, uten å tydeligvis ha fulgt med på saken... Har mer behagelige ting å bedrive, vel. 2 Siter
Trine Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Nei. jeg syns det er på tide at man forstår at ekstremt religiøse/kulturelle ikke kan leve side om side uten at det blir bråk. Endret 23. mars 2016 av Trine 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.