AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 Skrevet 23. mars 2016 Er det mulig å skifte psykiater på DPS? Hvordan går man eventuelt fram? Han jeg har nå gjør meg ikke bedre. Siste eksempel: hadde time 19/2, den ble avlyst fordi psyk var syk. Fikk ny time 10/3, den ble avbrutt etter 10 minutter fordi psyk var/ble syk. Han lovte å ringe for å avtale ny time uken etter, men nå er det gått 13 dager og jeg har ikke hørt et pip. Jeg har ikke hatt time der siden slutten av januar. Vi har også dårlig kjemi noe som gjør at jeg sliter med å fortelle ting som kan være viktige. Anonymkode: 41d1d...fcf 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 Den 23. mars 2016 at 1.34, AnonymBruker skrev: Er det mulig å skifte psykiater på DPS? Hvordan går man eventuelt fram? Han jeg har nå gjør meg ikke bedre. Siste eksempel: hadde time 19/2, den ble avlyst fordi psyk var syk. Fikk ny time 10/3, den ble avbrutt etter 10 minutter fordi psyk var/ble syk. Han lovte å ringe for å avtale ny time uken etter, men nå er det gått 13 dager og jeg har ikke hørt et pip. Jeg har ikke hatt time der siden slutten av januar. Vi har også dårlig kjemi noe som gjør at jeg sliter med å fortelle ting som kan være viktige. Anonymkode: 41d1d...fcf Hvor lenge har du gått til denne behandleren, svaret vil avhenge om du startet opp i desember eller om det har vært slik i f.eks 2 år. Kun på bakgrunn av det du skriver hvor behandleren har vært uheldig å bli syk etter nyttår synes jeg du er for streng. At han ikke har kontaktet deg for ny time kan ha mange ulike (og velbegrunnede) årsaker. Det er ikke ok, men slikt hender oss alle. Igjen avhenger dette om det er slik han har oppført seg over tid eller om det er en gang i blant. Du kan jo ringe ekspedisjonen og legge igjen en beskjed til ham hvor du spør når neste time blir. Kjemien er det verre med, opplever du kjemien som at den er gått i totalt vranglås eller kan det være mulig å jobbe med den sammen med behandler, skjønt det krever jo at du er ærlig og forteller at du opplever relasjonen som vanskelig. Dersom alt har skjært seg fullstendig kontakter du DPS leder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.