Gå til innhold

Feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste man vet er begrepssannheter. Man tar utgangspunkt i det man tror.

Anonymkode: 9a488...5d1

Det som raskt kan bli vanskelig er når en sperrer for alle andre alternativer og setter sin egen tolkning som det eneste riktige.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, XbellaX said:

Det som raskt kan bli vanskelig er når en sperrer for alle andre alternativer og setter sin egen tolkning som det eneste riktige.

Ja, hvem vet egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvem vet egentlig.

Prøv å gi faen.

Anonymkode: 21ae9...004

AnonymBruker
Skrevet
33 minutes ago, AnonymBruker said:

Prøv å gi faen.

Anonymkode: 21ae9...004

Ja det prøver jeg hele tiden på... varierende hvor bra det funker.

Skrevet

bor du på ett veldig lite sted?

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir helt nedbrutt av "kritikken" og "fordømmelsen" som omgår meg på alle kanter, men likevel kan jeg oppføre meg som et troll på internett. Er det en feil med dette, eller er det mulig at begge deler stemmer? Tror kanskje det går bra overens, siden det ikke er sosial angst, men mer i retning paranoid personlighet. Sånn jeg ser / forstår det. Så da er jeg jo psyk, og har krav på trygd.

Jeg tenker at det er greit at du mottar trygd, men at du godt kunne ha oppført deg ordentlig på internett. Du er ikke sykere enn at det er fullt mulig for deg å ikke trolle.

Skrevet
1 hour ago, Inner self said:

bor du på ett veldig lite sted?

Nå kan du jo lure... :)

Skrevet
3 timer siden, Wretch skrev:

Nå kan du jo lure... :)

Hehe, ja, jeg kan jo lure, men kjekt å vite liksom, slik att man kan danne seg ett inntrykk. Jeg bor på sjåk. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...