Gå til innhold

Gratis nettdoktor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det et (helst norskt) sted på internett hvor man kan spørre om personlige helseproblemer og få pålitelig svar fra en lege, gratis? 

Registrerte meg egentlig her i håp om at dette var en sånn side. Grunnen er at jeg kom over denne artikkelen: http://www.dinside.no/21108/den-beste-nettlegen

Etter å ha sett litt rundt, så virker det som at det bare er lekfolk som er aktive. Men kanskje er det noen som vet om et sted hvor man kan spørre leger gratis, hvis det finnes enda? 

Anonymkode: e9821...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan spørre spesialist i psykiatri eller gynekologi her, gratis.

På lhl.no/spor-eksperten kan du spørre spesialist i hjertesykdommer eller lungesykdommer gratis.

Er du under 25, kan du spørre allmennlege eller psykolog gratis på klara-klok.no

Ellers tror jeg du må innse at leger også trenger mat på bordet, så de færreste jobber gratis :-) Hvis du skal betale for et spørsmål, så synes jeg onlinelege.no er bedre enn lommelegen.no. Skal du bruke sistnevnte, så spør dr. Barexstein. Skal du ha anonymt svar som bare du kan lese, finner du en del leger på Eksperthjelp, men det er heller ikke gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mat på bordet? Trodde leger levde på piller, blodprøver, føflekker, kosttilskudd og ren altruisme. 

Men all spøk til side, så skal du ha takk for bra svar! 

Anonymkode: e9821...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/25/2016 at 3:00 AM, issomethingwrong said:

Ellers tror jeg du må innse at leger også trenger mat på bordet, så de færreste jobber gratis :-)

For en nedlatende ting å si. Rikinger som deg har en gruppe mennesker de ser ned på; gruppen som i deres øyne krever og krever av fellesskapet. Men hvis du selv hadde hatt problemer hele livet og mistet / ikke oppnådd din priviligerte tilværelse, så hadde du nok hatt mer sympati med samfunnets tapere.

Anonymkode: 0a189...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en nedlatende ting å si. Rikinger som deg har en gruppe mennesker de ser ned på; gruppen som i deres øyne krever og krever av fellesskapet. Men hvis du selv hadde hatt problemer hele livet og mistet / ikke oppnådd din priviligerte tilværelse, så hadde du nok hatt mer sympati med samfunnets tapere.

Anonymkode: 0a189...ab9

Det var da svært da.

Anonymkode: a63e9...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en nedlatende ting å si. Rikinger som deg har en gruppe mennesker de ser ned på; gruppen som i deres øyne krever og krever av fellesskapet. Men hvis du selv hadde hatt problemer hele livet og mistet / ikke oppnådd din priviligerte tilværelse, så hadde du nok hatt mer sympati med samfunnets tapere.

Anonymkode: 0a189...ab9

Og det mener du ut fra at jeg sa at leger sjelden jobber gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

Har en gutt på 17 år som bare sover og sover 3 dag nå,han sier kroppen føles gåen,har vondt i foten og sår hals.  Burde jeg teste ham for korona ? Blir så usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hildemor72 skrev (1 time siden):

Har en gutt på 17 år som bare sover og sover 3 dag nå,han sier kroppen føles gåen,har vondt i foten og sår hals.  Burde jeg teste ham for korona ? Blir så usikker

Ja, det burde du.

Anonymkode: 52ae5...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hildemor72 skrev (21 timer siden):

Har en gutt på 17 år som bare sover og sover 3 dag nå,han sier kroppen føles gåen,har vondt i foten og sår hals.  Burde jeg teste ham for korona ? Blir så usikker

Han bør så avgjort testes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Sveipeisen83

Hei

Eg lurer på en ting før eg går til min fastlege, eg er en mann på 37år trener ganske mye styrke å kondis. Har hatt dette sikkert i 3-4år ved at eg på jobb fks ved fysiske anstrengelser puster ganske tungt i forhold til andre som gjer samme jobben, kjenner ikke så mye til det ved trening.

Men har merket spesielt ved møter eller evt etter en anstrengelse ei stund etter puster tungt ved at eg ikke legger merke til det selv, å kollegaer har nevnt dette. Det er irriterende å ikke presistere skikkelig. Har og tatt lungetest ved å reise offshore på båt å den var heilt grei. Forsatt god påske 

Kan det være arvelig? 

 

Mvh

 

Jarle helgesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sveipeisen83 skrev (3 minutter siden):

Hei

Eg lurer på en ting før eg går til min fastlege, eg er en mann på 37år trener ganske mye styrke å kondis. Har hatt dette sikkert i 3-4år ved at eg på jobb fks ved fysiske anstrengelser puster ganske tungt i forhold til andre som gjer samme jobben, kjenner ikke så mye til det ved trening.

Men har merket spesielt ved møter eller evt etter en anstrengelse ei stund etter puster tungt ved at eg ikke legger merke til det selv, å kollegaer har nevnt dette. Det er irriterende å ikke presistere skikkelig. Har og tatt lungetest ved å reise offshore på båt å den var heilt grei. Forsatt god påske 

Kan det være arvelig? 

 

Mvh

 

Jarle helgesen

 

Anonymkode: 62ae8...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...