Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg råd veiledning. Hva er det som skjer med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har begynt på noen nye medisiner, ifra og stått på seroxat i 9 år så er det funnet ut av at nei vi tar den vekk og setter meg på fluoxein.

nå i ca en uke nå har jeg slite så veldig med urolig mage , det føles opp som det stopper  fullstendig stopp. Kjennes ut som om det er syre som opp i halsen og så får jeg heller ikke gått på do 😔 Men jeg veit ikke det heller fordi jeg er ikke lege, og når man er på legevakta så sier legen at det bare er psykisk. , kyss kattepus bak. Jeg kjenner jeg blir irritabel og redd med alle de plagsomme tingene her. Kjennes ut som om det flyter veske inni meg eller innvollene. Og så fort jeg spiser noe mat så kjenner eg at det beveger seg inni magen og opp. Ja faktisk nesten fra tarmen opp 😔 Er det noen som vet om har hørt. Jeg blir bare møtt med negativ respons på legevakt og dps som faktisk tok vekk den medisinen jeg har stått på i 9 år og de bare tar meg ikke på alvor 😟 Jeg vil ha den andre medisinen min og jeg blir bekymra av og gå sånn her. Jeg får ikke sove noen ting om natta på grunn av dette her 🤔 Jeg blir deprimert , redd og lei meg kan noen hjelpe meg komme med gode råd. Tusen takk

Anonymkode: 408b0...a77

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...